Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Intresse för KSA instruktörskurs?

• Intresse för KSA instruktörskurs?

Publicerad av mav på 8 april, 2008 vid 12:13

Vad finns det för intresse för att delta i en KSA instruktörskurs på västkusten nu under våren?

Vi behöver minst 8 deltagare för att kunna hålla kursen.

Kursavgiften är 490 euro och kursen är 7dagar. Sedan är 20-40 timmar praktik inkluderat.

Om deltagarantalet inte räcker så arrangeras en kurs i Langeoog, norra tyskland 24.05.2008- 30.05.2008.

Posta gärna här eller maila mig vid intresse.

mav svarade 17 år sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • pjoter

Medlem
    8 april, 2008 vid 15:19

du vet att jag vill.

• mav

Medlem
    8 april, 2008 vid 18:53

Här kommer lite mer information om kursen samt registreringsformuläret till kursen i tyskland i slutet av maj.

• samhansson

Medlem
    8 april, 2008 vid 19:45

jag följer gärna med om det blir i tyskland, tror det finns bra potential för dokumentär

• pjoter

Medlem
    8 april, 2008 vid 19:50

haha. mkt neon å mustasch. 🙂

• mav

Medlem
    15 april, 2008 vid 09:42

Fler intresserade?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Intresse för KSA instruktörskurs?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.