Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Invigning och utställning lördagen den 12 april!!!

• surfmc

Medlem
    10 april, 2008 vid 21:49

@Haze 457555 wrote:

Jag har lite långt dit plus att det kommer komma typ en 50-60 cm snö här och skall köra tävling så jag kommer inte tyvärr. Hade varit sköj annars…

Lägg ner skidåkningen och kom hem till våren!

• haze

Medlem
    10 april, 2008 vid 22:01

Fan vet om jag vill det med dessa förutsättningar:
    http://www.snow-forecast.com/resorts/Andermatt/6day/mid dubbla dessa mått minst.

Jämfört med dessa:
    http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/5dgnvand.htm

Skulle vara för att dricka öl då och fira ”Bossen”

• sourra

Medlem
    13 april, 2008 vid 10:47

Grattis till en riktigt lyckad invigning Falle, Ewa och Mattias (jag hoppas ni inte är allt för trötta/bensinluktande idag). Vem hade kunnat tro att det gick att få in så mycket folk i butiken? Det var kul att få se Kentas utställning av vältecknade seriestrippar som gått min generation helt förbi. Bra skit!

• falle

Medlem
    13 april, 2008 vid 17:43

Tack själv!!! Ölen tog slut 🙂 Riktigt kul att känna att butiken behövs! Lite seg men det släpper snart. Ses snart.

• blackadder

Medlem
    13 april, 2008 vid 17:46

Kul att det gick bra. Får komma å kolla nån dag!
    /ulrik

• falle

Medlem
    14 april, 2008 vid 06:42

Vilken invigning!!! Tack för alla fina insatser och blommor/vinflaskor/godis mm som vi fick. Det känns som butiken är efterlängtad av många och att vi har alla jobbat för något som kommer att bli riktigt bra. Utställningen blev jättefin i butiken och kommer såklart hänga kvar hela året.

Ewa, Matias och Henrik
    http://www.fahlensurf.se

• zilversurfarn

Medlem
    14 april, 2008 vid 10:12
    Falle;458122 wrote:
    Tack själv!!! Ölen tog slut 🙂

Öl?! :confused2:
    Vafan! 😡
    Har jag några tillgodo då eller?:wink:

Själv var jag mkt imponerad över det fina omklädningsrummet, kreativ konstruktion!

• falle

Medlem
    14 april, 2008 vid 11:47

Stanna på efterfest nästa gång! 🙂
    Eller: varje fredag vid 17 under hela sommaren, då vi säkert tar en liten bärs.
    Ewas konstruktion av avloppsrör funkade finfint!

Ha det bäst.

• adde

Medlem
    14 april, 2008 vid 12:44

Fick inget svar på om det var nya eller beg rör hon använt… törs man spola nästa gång man är på besök eller blir ett översvämning i källaren då?

• wakenils

Medlem
    14 april, 2008 vid 12:49

@Falle 458295 wrote:

Stanna på efterfest nästa gång! 🙂
    Eller: varje fredag vid 17 under hela sommaren, då vi säkert tar en liten bärs.
    Ewas konstruktion av avloppsrör funkade finfint!

Ha det bäst.

då får du styra en lokal där man kan hänga upp surfprylarna så man kan ta tåget hem om det blir många öl

• platypus

Medlem
    14 april, 2008 vid 13:23
    adde;458313 wrote:
    Fick inget svar på om det var nya eller beg rör hon använt… törs man spola nästa gång man är på besök eller blir ett översvämning i källaren då?

Det är bara att spola på, det är inte våra lokaler under =)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Invigning och utställning lördagen den 12 april!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.