Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Is + Gurra + Saw = Bilder

• dala-lama

Medlem
    4 januari, 2009 vid 20:43
    dude;523866 wrote:
    Per, Robin o co – säg till när det kommer en fin prognos för helg!

Förresten Per, vilken fin avatar du fixat 🙂 Den rampen är inte fy skam!

Fin helgprognos, visst det fixar jag……Gotland eller Varberg eller kanske längre söderut.
    Vad önskas?
    Äsch den där gamla bilden är ju från november, vi får se till att fixa en ny…..ramp alltså.
    Per

• gurra1978

Medlem
    4 januari, 2009 vid 21:33

Det var ingen driv is ute i vattnet så det är inget problem. Hur det känns kan jag tala om av erfarenhet från Norrtälje då jag seglade in i driv is. Det tar tvärstopp och blir ett kastfall samt jack på fenan. Inget att rekommendera.

Jag önskar att ni kommer ner till Varberg och gör mig sällskap. Låt oss dunderladda in det nya året med buller och brak. Dude ska ner med objektiv till Robrox också.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Is + Gurra + Saw = Bilder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.