Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Isla margarita

• danneman

Medlem
    7 oktober, 2005 vid 20:46

vad jag har hört så är det inte så bra vindförhållanden däar just i dec-febuari så vi drar i slutet på februari 2 månader! cool.gif cool.gif cool.gif
    men hoppas givetvis att ni får vind wink.gif

• borje

Medlem
    8 oktober, 2005 vid 13:32

Vilka örebroare?

• surfmanj

Medlem
    8 oktober, 2005 vid 14:27

Yaque fungerar si sådär bra i Jan-feb segling men mycket 5,7 eller större, i Mars-april är det mycket vind mellan 5,3-4,2 alltså mycket 4,7 segling! Så hoppas ni får det gott där nere nu!

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2005 vid 11:43

De blir jag, staffan, stefan&peter, canon stefan med flickvän och nu kanske en blivande surfare till!

mvh
    ström

• fimpi

Medlem
    10 oktober, 2005 vid 18:36

funderar på att åka till Isla Margarita i januari eller februari, hur ska ni bo? någon som kan tipsa om ett billigt boende, jag tänkte vara där några månader.

• borje

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 13:41

Jag är hellre hemma och åker skridskor i N Ässundet =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA