Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Jag har ingen aning vad det är bra för…

• surfmc

Medlem
    2 december, 2007 vid 22:07

Ibland kan man undra vem som var först, hur kom man på något sådant där? Var det någon diskare som hade för lite att göra?

• sourra

Medlem
    3 december, 2007 vid 11:21

”Sporten” uppstod i adelsmiljö i det gamla feodala Frankrike men eftersom man använde sig av silverstop var det inte möjligt att komma upp i de hastigheter man i dagsläget klarar av. Gamle Jean Merde klarade samma bedrift som lillkillen på 2 timmar och 28 minuter.

• mania

Medlem
    8 december, 2007 vid 11:23

Wanna Stack??? We got the top-of-the-range in stackdesign!
    our designers have been working non-stop to provide you with the best gear there is!

If you want to be a part of our team and travell around the world with some of the biggest names in stack! just send us a video.

• nlc

Medlem
    8 december, 2007 vid 15:39
    SpeedStacks wrote:
    Use both hands!

The most important thing to do when sport stacking is to use BOTH hands. That doesn’t mean picking up a cup with one hand and passing it to the other to set cups in place. […] You’re probably already pretty good at it. Do you play a musical instrument? Type on a computer? Play video games? If you do, you’re probably using both hands.

Å fan, jag låter alltid vänsterarmen hänga slappt efter sidan. Men nu när jag tänker på det så kan man ju faktiskt använda den till nåt nyttigt.

• skotten

Medlem
    9 december, 2007 vid 15:31

I just tried it.. dont do it with glasses…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA