Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jag måste ha hälstroppar!!

  • chrilleg66

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 10:16

    Tips..
    Köpte en sån där “gummi slang med handtag på bägge sidor” som man tränar muskler med på stadium. Klippte av och fäste på stropparna.. Fungerar awsome..

  • brushanen

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 11:06

    Har Mystic hälstroppar i lager
    CykelslangDeLux: Kör med en fet cykelslang, stoppa den med plast och montera den.

  • curry

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 11:16

    frågan är ju varför man kör med fotkrokar överhuvudtaget?

    det finns ju en lösning (på alla problem inom kite) på den mörka sidan.

  • lelleee

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 11:27

    strapless???

  • lelleee

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 11:29

    nä men bindningar på vintern känns sådär, visst jag har 1mm neoprensockor men gött att kunna losa brädan när man skrotar på 20cm djupt vatten och släpas efter kiten

  • curry

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 12:30

    äähh det är för kallt för wakestyle ändå, strapless o vågor eller inget!

    vattensäsongen är över, det är nu man ska sitta inne i värmen och bitcha om tricknamn på steffo.

  • lelleee

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 14:07

    ähh kör ju hellre lite powerd wakestyle inne där det är grunt å småvågorna än ut och bli spolad å få bodydraga efter brädan

  • gadget

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 14:54
    hildingdude;513117 wrote:
    Kniven har ju mystic skum på sina cyckelslangar. för att dom inte ska vara vrida sig osv. Så går slangen av för dig i dessa så tryck igenom en cyckelslang istället!

    Det är precis det jag gjort…
    Mycket bättre…

  • ohlen

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 17:46

    varför inte testa men cykelslang? om du gillar det så kan du köpa färdiga eller behålla cykelslangarna..

  • skotten

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 18:48

    use moped tubes instead… much nicer… and cheaper than the mystic straps.. not as flashy though…

    How much are the liquid force ones?? they look pretty nice as well.

  • ohlen

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 20:09
    skotten;513267 wrote:
    use moped tubes instead… much nicer… and cheaper than the mystic straps.. not as flashy though…

    How much are the liquid force ones?? they look pretty nice as well.

    ser sjukt sköna ut, men var kan man köpa dom? har inte hittat någon ställe där dom säljs..

  • annas

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 21:12

    Hej hej, jag vill också ha ett par hälstroppar om ngn har ett par i Malmö-trakten. Cykelslang har fungerat klockers, men med stropparna jag har nu så är det omöjligt att fästa cykelslangen, tappar dem hela tiden.. Hör gärna av er

  • jkd

    Medlem
    31 oktober, 2008 vid 21:16

    Tror jag är helt ovetande…. vad är det som inte fungerar med ordinarie hälstroppar som gör att man kör på cykel/moppe slang!!! håller de för dåligt eller vad???

  • skotten

    Medlem
    1 november, 2008 vid 00:08

    yeah, normally the tubes are not holding long enough.. and well they just dont look nice, like me in a mankini…

    we really shouldnt be using them at all though… Mattais, Johan, Martin, Calle all can hook you up with liquid force stuff

    or hit up

    http://www.liquidforcekites.se/kitesurfing/nyheter.aspx

  • mjersen

    Medlem
    1 november, 2008 vid 08:13

    cykelslang e najs. mina biltema slangar har hållt i över ett år nu,, tejpa bara ändarna där ni fäster skruven igenom

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jag måste ha hälstroppar!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.