Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jag vill kita! Jag är frustrerad!!

• skotten

Medlem
    17 december, 2008 vid 15:46

wait a minute… I read the title just now and thought.. is this one subject or is Henke actually making two statements??

• _sofia_

Medlem
    17 december, 2008 vid 16:27

Nån som gör mig sällskap i Askim imon fm? runt 10 hade jag tänkt, måste chilla ned till halmstad runt lunch!

• thorn

Medlem
    17 december, 2008 vid 19:46
    _Sofia_;521492 wrote:
    Nån som gör mig sällskap i Askim imon fm? runt 10 hade jag tänkt, måste chilla ned till halmstad runt lunch!

Vad ska du ner och göra i halmstad??? Säg till om du ska ut och kita dör ngn gång det är min nya hemmaspot. :santa:

• nordstedt

Medlem
    17 december, 2008 vid 20:37
    _Sofia_;521492 wrote:

Yeah! Jag, Viktor och Cathrine kommer. Tar nog med kameran också!

• trumpeten

Medlem
    17 december, 2008 vid 20:44

Sitter och pillar bort rost från brädan.
    snart 2 månader sen jag körde
    Imon smäller det Martin, ta med dig monsterkajten

• tomw

Medlem
    17 december, 2008 vid 21:12

Tony-

Henke vill kita och utlösa sin frustration.

Lördag blir blöt och vild. Har du energy kan båda lösas.

Själv tänker jag på skejt och julmarknad på brygget.

• skejtar_henke

Medlem
    18 december, 2008 vid 10:47

Ja lite inne på din linje med. Men kan inte bestämma mig riktigt.
    Det ser ju visserligen ut at bli sol men forfarade kallt som sagt.

• wer

Medlem
    18 december, 2008 vid 22:42

Är nere i borås över julen och tar med alla sakerna ner. Prog ser ju ok ut för de kommande dagarna:) Enda problemet är att min vanliga surfkompis är nere i alperna. Vad är planerana för helgen gott folk? hänger gärna på! give me a call! 070 3998520 /Richard

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jag vill kita! Jag är frustrerad!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.