Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jagad av Polis o brandkår…

• Jagad av Polis o brandkår…

Publicerad av anonym-anvandare på 12 maj, 2002 vid 21:16

Annons i göteborgsposten om min senaste session.
    Gissa om jag blev förvånad då det dök upp 3 brandbilar
    Ambulans och polis och skulle ”rädda” mig, då folk som sett mig kita trodde att jag var en störtad fallskärmshoppare som höll på att drunkna.. Dom kom springandes från alla håll i sina överlevnads dräkter och uniformer och frågade hur jag mådde. Jodå sa jag, men det e lite dåligt med vind!
    Dom såg konfunderade ut.

anonym-anvandare svarade 23 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2002 vid 21:28

Haha, fan va gött, aldrig fel med lite extra action wink.gif, känns som den tiden är förbi här nere i kiteskåne, de flesta har väl sätt en kite vid det här laget….

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2002 vid 10:35

Jag hörde att det var någon incident i Skanör, Falsterbo eller Höllviken där det var tvungna att rädda någon kille. Har du hört något om det?

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2002 vid 16:25

Klagshamn, det var en Österikiskt kille vid namn Gerd nånting, han har dessutom snackat med kommunen i vellinge om att dom ska förbjuda kitesurfing för att är jättefarligt och stör fågellivet, och att han är PRO-Intructor osv, och så är han med om en sån här grej snacka om skämmit! Fattar inte hur han kan vara instruktör när han knappt kan göra en gipp eller hantera en kite på ett säkert sätt.

kan tala om för er att vi är inte så glada på den här killen… Idag fick vi dessutom veta att han har snackat en massa skit om oss för Malmö stad när det gäller en uppvisning på BO02 i mitten av Juni.

(Vellinge Kommun= flasterbo, ljunghusen, skanör, osv)

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2002 vid 16:41

sorry Gerd.

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2002 vid 16:57

meck

• anonym-anvandare

Medlem
    14 maj, 2002 vid 07:09

(Vellinge Kommun= flasterbo, ljunghusen, skanör, osv), jag har bott i skanör och har sommar nöje i höllviken nu. så vellinge kommun känner jag till.
    jag såg er när ni seglade i ljunghusen i lördags.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA