Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jaha här. Nu e de dags…

• Jaha här. Nu e de dags…

Publicerad av blackadder på 12 oktober, 2007 vid 14:56
    …för å sälja lite kajtgrejer. Kommer lägga ut lite blandade kites på köp/sälj imorron. Håll utkik. Om man gör snabb affär kan jag kanske slänga med en gammal C-kite.
    blackadder svarade 18 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • edorf

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 15:38

e det inte bättre att behålla C-kitesen och slänga bort resten

• blackadder

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 15:46

Jo, nu när du säger det. Meningen va väl att jag skulle gjort duschdraperi av mina c-kites. Det hade vart malligt å stå å duscha bakom ett Cabrinha-C.

• haze

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 15:57

Är det manligt med Cabrinha? Manligt är min gamla 2-linors 5 kvm från -99 med handleash. Det är manligt som Tony R skulle ha sagt 😉 Kanske dags att damma av den igen…

• blackadder

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 16:25

Jag skrev malligt. Manligt däremot hade varit att duscha bakom ett draperi gjort av ölkapsyler, saltsyra istället för vatten och grus istället för tvål.

• blackadder

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 16:27

Saltsyran ska va kall också, för ”De E Bara Kärringar Å Ungar Som Fryser”.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA