Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › jaja snowkite ida va
-
vi kör hemma hos mej tror ja. NL komemr hit sen också.. ska bygga en kicker tror ja..
-
Typisk at vi her i Danmark har for koldt vejr til kitesurfing, men heller inte sne til snowkiting 🙁
Asger G
-
fan va nice det va ska fan snöa ännu mer inatt. . sjukt galet..
-
Tack för idah ludde. det var riktigt fint. Nu lämnar jag in och drar te båstad. Det ska ändå bli snöstorm imorgon.
Erik: Jag såg dig inte? -
ja det var najs idag, fin avslutning när virre var med och lekte!
när e det återträff fast med afterski också??
-
ja, det var fint!
Tack för plogningen så att vi kom hem också.
Hör av er om ni ska köra imorgon. -
Ql att ni får leka lite snowkite där nere på plattlandet oxå!!
Skulle vart sköj att se nån köra där vi var idag utan handskar -15/20 och 6-7 m/s. Det biter ju i men är värt det då snön är halvmetersdjup och det finns naturliga kickers och en väg att spexa över :-).Hade gött i slasket och vet att folie alltid funkar bäst fast då hälst utan bridles / TOBAS
-
är i Skåre i morra, kunne tenke meg ut jag med. När borjar ni. Jag kan kanskje anna ringe som har luddes nr. som kan si vart ni åker och så kan annapannasi det och så blir det mye moro med sirup på i morra, kanskje?
-
Hur mycket snö har ni där nere nu?
Kan det verkligen skilja sig så mycket från här i Hbg? -
kamikazekiteren wrote:är i Skåre i morra, kunne tenke meg ut jag med. När borjar ni. Jag kan kanskje anna ringe som har luddes nr. som kan si vart ni åker och så kan annapannasi det och så blir det mye moro med sirup på i morra, kanskje?
mm, jag tänkte nog dra ut, men vill hellre kita här vid lund. Det är lite meck att köra längre än man måste i snöoväder -
Larssa wrote:Hur mycket snö har ni där nere nu?
Kan det verkligen skilja sig så mycket från här i Hbg?JAAA!!!
Jag körde från vellinge till Båstad idag. 2-3dm i vellinge men det blev mindre och mindre ju högre upp över Lund man kom. Ovanför Helsingborg va det ju inte ett skit. -
Hade varit kul att se lite bilder.. Om det blev något värt att visa, Matthias?
-
förlåt för min frånvaro. blev upptagen med att boka flygbiljett härifrån
Logga in för att svara.