Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Joakim Engstrom!?

• Joakim Engstrom!?

Publicerad av anonym-anvandare på 22 mars, 2004 vid 14:13

tjena jocke! ni verkar ha en bra var dar hemma.

tankte be dig om en liten tjanst. jag horde att skolan var sold och jag skule vilja bevara mina boxnings prylar. om du har kvar nyckeln kan du val springa ner och hamta hem skiten…

tack pa forhand puss och kram Bjorne

hals dina broder

anonym-anvandare svarade 21 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • cambo

Medlem
    23 mars, 2004 vid 11:03

Tjena Björn

Hur går de med surfingen i Spanien, tycker det har varit väldigt tyst från dej. Har du tagit till flaskan i brist på vind? En längre lägesrapport får du allt bju på.

/Peter

• mr_engstrom

Medlem
    23 mars, 2004 vid 11:04

Tjenare Bjorne!
    Jo visst är skolan såld. Såldes asbilligt. Skulle egentligen velat ha den som lagerlokal för lite grejer. Men man e väl för fattig. Dina boxnings prylar ligger hemma hos oss. Vi evakuerade för ett par månader sedan.
    Ere fint i Spanien föresten??
    Mors

• sunil

Medlem
    23 mars, 2004 vid 11:52

ja ja hoppas att du kommer hem o kör me oss på haby i sommar o då e de bäst att du har me dig nåra feta trick i bagaget… wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2004 vid 10:10

rapport… var i tarifa i 2 dagar.. ingen vind… igar var jag ute.. knackte bommen och min nya 370 mast!.. fan.. nya simmer seglet gick nastan at helvete. kan man kopa reservdelar?? behover en ny overdel till masten och en ny bakdel till bommen. jaja varmen borjar komma ny. runt 25 grader pa dagarna och 18 i vattnet. jo du peter flaskan kommer till trost ibland. kom ner til sommaren och lek lite. puss puss

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Joakim Engstrom!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.