Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing JP fs 113 l -03 <==> Skate 112 ltd

• JP fs 113 l -03 <==> Skate 112 ltd

Publicerad av s238 på 9 december, 2003 vid 18:19

Kan någon ta och förklara skillnaderna mellan dessa brädor? Har en JP freestyle just nu men funderar på att byta till en Fanatic Skate 112 ltd. Vet att Skaten är lättare men vill veta fler skillnader. Hur funkar Skaten till att köra freeride med? Blir de likvärdiga om man sätter på en större fena? Har iof inte så stor betydelse eftersom det är freestyle jag skall köra…men ändå. Vilken av dessa har bäst pop?

Jäkligt frågvis, jag vet…men det är ganska bråttom eftersom jag har en bräda på gång, så jag vore tacksam om någon/några kunde skriva ner alla erfarenheter de har om dessa brädor så jag inte köper grisen i säcken.

Tack på förhand…

s238 svarade 21 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing JP fs 113 l -03 <==> Skate 112 ltd

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.