Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing JP , vilket ställe asså!

• JP , vilket ställe asså!

Publicerad av yeeah på 19 augusti, 2004 vid 18:19

När jag körde hem idag så passerade jag några bilar längre upp, o vad får man syn på då om inte en gubbe som suger av en annan gubbe! ingen jätte vacker syn! blush.gif

dirk_diggler svarade 21 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    19 augusti, 2004 vid 18:55

HAHAHAHAHAHA,,, fyfan, rykten är besannade

• micken

Medlem
    19 augusti, 2004 vid 20:39

Japp, misstänkte detsamma när jag körde förbi. Två helt ogenerade snubbar. Skulle väl kunna tycka att dom borde hålla sig lite avsides istället så vi slipper se skiten…

• mrmille

Medlem
    19 augusti, 2004 vid 21:00

Svar till:

När jag körde hem idag så passerade jag några bilar längre upp, o vad får man syn på då om inte en gubbe som suger av en annan gubbe! ingen jätte vacker syn! blush.gif

[/ QUOTE ]

Säkert tyskar…

• fifi

Medlem
    19 augusti, 2004 vid 21:44

nä fy vad äckligt!
    jag och zoolander har också sett some action när vi var där….örk

• annas

Medlem
    19 augusti, 2004 vid 22:18

Jag o David Aug såg det samma i Habo för ett par veckor sen. Börjar se ett samband mellan kiting och homokillar smile.gif laugh.gif grin.gif

• dirk_diggler

Medlem
    19 augusti, 2004 vid 22:46

kom det någon vind nere i de hårigas land? måste varit skön semester hur som helst

• eddie

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 15:08

Fan Stellan… är det därför du aldrig har kitegrejorna med dig när du drar till JP’s?

• annas

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 15:19

Ja, det var riktigt gött! Det var bara under tävlingsdagarna det inte var så möe vind. Sen var det grymt!! Dom håriga e jävligt trevliga faktiskt!

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 15:28

tok mycke action i JP idag igen när ja o pan flög ner för vägen i en skollad CRX

• brickan

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 15:35

Hur mycket blåste det där i dag?

• dirk_diggler

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 15:37

hmm, undrar varför. Anna Sparre: ca 25 år, blond och från sverige. cool.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA