Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing JP Wave 2004 -79L eller JP WaveFreestyle 2003 -84L

• JP Wave 2004 -79L eller JP WaveFreestyle 2003 -84L

Publicerad av anonym-anvandare på 27 september, 2004 vid 21:50

Vilken av de ovanstående brädorna borde vara bäst för mig? Väger 85Kg och surfar i Habo Ljung med lite små vågor och mycket chop. Jag har redan en Fanatic Skate 2002 på 113L som lättvinds och freestylebräda. Men nu vill jag kunna segla i starkare vindar och lite vågor plus börja pröva mig på loopar osv.. Kan inte riktigt behärska gybes ännu men vilken dag som helst nu… Vill kunna utvecklas en massa i den nya brädan. Fast är jag för tung för 79L? Jag vill kunna använda den här nya brädan med 5,7, 4,7 och 4,0 segel..

anonym-anvandare svarade 21 år, 6 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA