-
Juli/augist
Tja
skall sticka utomlands v34. Kommer åka lite själv, men framförallt måste jag få filmat lite high quality vindsurf. Vart skall man åka? Pozo, Medano, …
Var kommer stjärnorna att vara…?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Juli/augist
Tja
skall sticka utomlands v34. Kommer åka lite själv, men framförallt måste jag få filmat lite high quality vindsurf. Vart skall man åka? Pozo, Medano, …
Aloha
Vecka 34 jobbar jag så det är lika bra att du lämnar kameran hemma!!..
/J
Pozo är alltid ett hett tips med tanke på den höga nivån av seglare. Och höga hopp är vrålcoolt!
Guincho i Portugal är mer osäkert på bara en vecka. Och sämre vindstatistik på sensommaren.
/Magnus
Jag tryckte in ett par resmål i denna tråden
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=308325#post308325
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Juli/augist
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.