Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Julsurf i Hunnebo!
-
Bäst var det ändå mellan sfs och ramsvik förrförra helgen. Fråga linus
Vi höll på att dö i det kalla vattnet men kul som fan var det i ändå.
-
seglar ni inte i lysekil då? vid klubbhuset där i lysekil eller i ramsvik?
-
Lysekil har vi inte testat än, finns det några bra ställen där?, vet att vindsurfingklubben håller till någonstanns bort åt scanraffhållet till va?
Ramsvik har vi kört på under året, men det känns lite för kallt just nu, vi håller oss längre in under vintertid då vi har tillgång till klubbhuset.
Jag vet inte var på Ramsvik du menar, men vi har vart lite överallt. Haby är väl det självklara guldstället men det får vara rätt förhållandet för att de ska fungera.
-
Det är ju faktiskt så att det tar typ en timme att åka ifrån Hunnebo till Lysekil. Och då vi inte orkar med att vinden dör efter typ en och en halv timme så brukar vi fläcka ihop grejorna på en halv milisekund och surfa i en och en halv timme…
-
Svar till:
Det är ju faktiskt så att det tar typ en timme att åka ifrån Hunnebo till Lysekil. Och då vi inte orkar med att vinden dör efter typ en och en halv timme så brukar vi fläcka ihop grejorna på en halv milisekund och surfa i en och en halv timme…
[/ QUOTE ]
Då får du köra jävligt sakta, en halvtimme inte mer.
Viss kan vi testa någon dag när det lite mer vindsäkert än vanligt.
-
tomteluva på men vilka tider skall vi sända ut i djungel telegrafen? det vore inte fel att komma igång före tolv tycker jag. fäjsen det ska ju blåsa riktigt bra verkar det som.
-
nu kommer de ju faan vind verkar de som då ä ja på, ja drar ut vi 9-10 nån gång
-
jag e där 9-10…
hur många kommer??
p.s glöm inte luvorna!
//grahn -
Japp ser ut att bli ordentligt med vind direkt på morgonen.
Jag kommer vid 9 tiden, då jävlar blir det tungsurf.
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst23 december, 2003 vid 20:17vill bara säga, att jag tycker det e gött att c.
Ha ett jävligt gött Julsurf, så har jag detsamma!!!
-
Desamma Rambo!
Blir de Apel imorn eller har du lagt ner dom planerna?
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst23 december, 2003 vid 20:28Det blir en VARBERG..for sure som jag gillar att säga
sedan om det blir en Lejet eller Apel återstår..
Troligtvis en Lejet, + att jag får min brääääääääääda tillbaka imorgon…jiha! -
Hur många blir ni då?
Tror vi skrapar ihop sex pers, helt okej för att vara julsurf.
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst23 december, 2003 vid 20:54Trevligt..Inte fel att det e så många surftomtar där ni e.
(kanske borde joina erat gäng)
Det blir jag o Nicke.S, men det kanske e några fler där?
Hur som hälst kommer det förhoppningsvis bli grymt imorgon..precis som alla blåsiga surfdagar där nere.
Logga in för att svara.