Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jultomten är här behöver du kites/brädor?
-
Jultomten är här behöver du kites/brädor?
wind-lover svarade 18 år, 4 månader sedan 10 Medlemmar · 34 Svar
-
hehe mamma fia du klarar inte av det om vi kommer tänk så stressigt det blir mer en bråksatke till ;:)
-
haha det är i och för sig sant…men anki kan hjälpa mig att mamma runt:)
-
Äh jag är bara här till den 16:e januari, sen börjar fotbollen hemma! PM:a mig om vart du ska din hemlighetsmakare.
-
hehe ,, sant det kan hon göra fia:)
Men det ser ut som det blivit ändrade planer igen ,, vi får se, fick nyss ett ebjudande att åka på en resa i 1 månad så får se vad som händer…
så peps jag vet inte var det blir än men planen var sydafrika,ha en god jul ^^
-
nån som vill köpa mig, ni kan sälja mig till nån jevla tomte dyrt eller bara uttnytja mig vafan som helst, så ja me kan ut o resa i vida världen få könsjukdomar och mystiska tropiska missöden o grejor, ja vill ja vill
Ps ni kan tex använda mig som utombordare, jag puttar er på surfingbrädorna in i dom fin fina vågorna, sen simmar jag ikapp o puttar ut er igen
-
@Marcel_101 355501 wrote:
nån som vill köpa mig, ni kan sälja mig till nån jevla tomte dyrt eller bara uttnytja mig vafan som helst, så ja me kan ut o resa i vida världen få könsjukdomar och mystiska tropiska missöden o grejor, ja vill ja vill
Ps ni kan tex använda mig som utombordare, jag puttar er på surfingbrädorna in i dom fin fina vågorna, sen simmar jag ikapp o puttar ut er igen
Hahahaha….
Så hur e priset? 😉:tongue:
-
@wind-lover 355533 wrote:
Hahahaha….
Så hur e priset? 😉:tongue:
haha, vad erbjuder du, obs jag e nog rätt billig o går nog med på vilket pris som helst =)))
-
@Marcel_101 355536 wrote:
haha, vad erbjuder du, obs jag e nog rätt billig o går nog med på vilket pris som helst =)))
Låter ju jätte bra, kan du plugga till en också? och sen drar vi ut och surfar och gör som du sa…=)
kanske 100 kr jämt?
-
Brukar inte tomten ge saker till en gratis ?….:confused2: 😉
-
det e lugnt jag fixar ja det e ju jul så jag kan väl bjuda på det =)………sen när du e beroende av att jag puttar runt dig i vattnet då börjar det kosta haha =)
-
@Marcel_101 355606 wrote:
det e lugnt jag fixar ja det e ju jul så jag kan väl bjuda på det =)………sen när du e beroende av att jag puttar runt dig i vattnet då börjar det kosta haha =)
hahahahaha……;)
jag köper dej!
-
Nu stjäl du mina kuder ^^
Ska baar tillägga att takoon kitsen är 07or, glömde skriva det:)god jul på er
-
@wind-lover 355607 wrote:
hahahahaha……;)
jag köper dej!
gött jag kommer på julafton me posten i ett stort paket. om jag ska ligga under granen länge så gör några lufthål….
hahaha sorry mike =))
Logga in för att svara.