Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jultomten är här behöver du kites/brädor?

• wind-lover

Medlem
    22 december, 2006 vid 17:11

@Marcel_101 355620 wrote:

gött jag kommer på julafton me posten i ett stort paket. om jag ska ligga under granen länge så gör några lufthål….

hahaha sorry mike =))

Hahaha, lovar att göra lufthål, vill du ha mat?!? så finns där ett julbord för dej… och akta dej för vår tomte, han e farlig…:wink:

Finns det någon form av garanti, dvs Om jag skulle råka ta i sönder dej..? 😉

• wind-lover

Medlem
    22 december, 2006 vid 17:19

@Matthias 355621 wrote:

ett nytt steffo-par är fött! Grattis till er båda!

Hahahaha…

• marcel_101

Medlem
    22 december, 2006 vid 23:05

gött mat o allt, hör jag kommer att få det bra =)…

hahaha om jag går sönder =) hmm hade jag inte tänkt på ringt några samtal o det finns nu backup, går jag sönder kommer en ny nisse på posten som fixar =))

matthias din lilla fisk

• wind-lover

Medlem
    23 december, 2006 vid 12:00

@Marcel_101 355650 wrote:

gött mat o allt, hör jag kommer att få det bra =)…

hahaha om jag går sönder =) hmm hade jag inte tänkt på ringt några samtal o det finns nu backup, går jag sönder kommer en ny nisse på posten som fixar =))

matthias din lilla fisk

då fixar jag en resa till maui eller nått….

som jag kommer slita ut min nya brädmotor haha =))
    bara du får plats i min boardbag bland brädan och allt, så e de lugnt ju!!

va gött de blir!!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jultomten är här behöver du kites/brädor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.