Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Juniorsurfare, någon??

  • Juniorsurfare, någon??

    Publicerad av eile på 21 april, 2005 vid 17:09

    tjenare..
    undrar bara om det finns några juniorsurfare (d.v.s under 20, 18 år någonting..) här på surfzone??
    själv är jag 16 och har haga som hemmavatten..

    nordgren svarade 19 år sedan 20 Medlemmar · 41 Svar
  • 41 Svar
  • chrillecarlsjo

    Medlem
    21 april, 2005 vid 17:45

    Tjaa man, är 17 jag, bor i Karlstad och Varberg, pendlar! laugh.gif
    /C

  • herodude

    Medlem
    21 april, 2005 vid 18:36

    jepp 17 här me…

  • donpedro

    Medlem
    21 april, 2005 vid 19:12

    Inte renodlad junior kanske men jämfört med de flesta andra surfare känner man sig som en junior. Jag e 19 år.

  • ove226

    Medlem
    21 april, 2005 vid 19:27

    jag är också 19..men 20 snart.

  • caspern

    Medlem
    21 april, 2005 vid 19:35

    Jag är 16 i år.Första året jag vindsurfar, har tidigare seglat jolle,
    Surfar i Lidköping.

  • highflyer

    Medlem
    21 april, 2005 vid 19:50

    Gött då ses vi i bårgården nästa gång det blåser.
    Skälv är jag 19..

  • naish

    Medlem
    21 april, 2005 vid 20:08

    Och jag e 16!

  • naish

    Medlem
    21 april, 2005 vid 20:18

    Finns en kille till som heter Niklas_S som är 17. Fast han surfar inte så mycket. Han hänger bara här inne och tycker han e cool.Det kommer du nog märka senare på steffo att han svarar på alla inlägg. smirk.gif

  • jpeter

    Medlem
    21 april, 2005 vid 20:23

    19 bast

  • niklas_s

    Medlem
    21 april, 2005 vid 20:27

    asså så de e ja som hänger här. philip, 1. vem e de som från början skriver i en sånhär meningslös tråd över huvud taget? 2. Vem va de som surfade två vändor idag å sen skyllde på en skabbi mastfot? 3. Vem e de som går upp för att de e för mycke vind å vågor i (Höllviken)? ja tror detta räcker för att visa vem som e surfer å vem som e dömd till å bli konfen-gubbe om 40 år.

  • ian

    Medlem
    21 april, 2005 vid 20:30

    jag blev precis 18 så nu är jag vuxen, tänker inte surfa mer utan ska bara sitta i min bil och läsa böcker samt sova.

    ásså, niklas_s, jag blir bara så trött på dina kaxiga inlägg! skaffa dig en hobby mad.gif

  • naish

    Medlem
    21 april, 2005 vid 20:32

    Jag tycker vi säger såhär istället!

    Vem var d som ville sminka sig med svart maskara innan vi drog ut och körde i Klagshamn isöndags?

    Vem var det som ville se Aladin och äta min mammas bullar i Fredags?

    Vem va det som ville kolla på Barnen i bullerbyn istället för Plug´n play i lördags eftermiddag, jo DU!

    Tro d eller ej men detta e äkta ord!

  • ian

    Medlem
    21 april, 2005 vid 20:39

    “Vem var d som ville sminka sig med svart maskara innan vi drog ut och körde i Klagshamn isöndags?”

    hahaha, detta brukar han i alla fall inte göra här, men vem vet, han kanske vill vara extra fin när han är med philip. nikke, jag vill allt ha en förklaring på den.

    “Vem var det som ville se Aladin och äta min mammas bullar i Fredags?”

    “Vem va det som ville kolla på Barnen i bullerbyn istället för Plug´n play i lördags eftermiddag”

    hahaha, det är väl detta som utmärker nikke, mään du känner ju honom.

  • naish

    Medlem
    21 april, 2005 vid 20:43

    Om jag ska va ärlig tror jag ingen känner niklas på riktigt. När han visades sina kvinnliga sidor här nere blev jag rädd asså!

  • niklas_s

    Medlem
    21 april, 2005 vid 20:43

    haha. de e mina attitydproblem som spelar in igen. men du phille, ja börjar undra hur du tänker egentligen. 1. ja har fobi för svartrockare, att jag då skulle vilja ta på mig svart maskara skulle ja isf se som en jäklit modig handling. både aladin å barnen i bullerbyn e iof jäklit bra filmer, å din mammas bullar e inte fel dom häller, men i valet å kvalet med plug n play och surf så tvivlar ja på att dom håller måttet. ring nu dina sponsorer istället för å sitta här philip så kanske du kan få dina prylar (05) innan ytterliggare en nåra veckor gått. tre veckor sa du va? hehe, sicken spons du hittat dig.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Juniorsurfare, någon??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.