Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing just nu……………….

• just nu……………….

Publicerad av voodoo på 31 oktober, 2000 vid 10:10

hatar jag allt vad meterologerna säger… är det så svårt att tyda vindarna mitt i landet sista bra seglingen var i början på september båtwebben har sedan dess lovat fler kulingar på mälaren utan att vinden orkat upp över 5sek/m Dax att lägga grejerna på hyllan ?? NGN som är intresserad av lite vågsaker som tex. 2001 dr x 5.0 4.4 3.8 north master north kolbom freestyle north wave bom osv.?

voodoo svarade 24 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • s

Medlem
    31 oktober, 2000 vid 10:24

Dags att flytta eller?
    Vi har en medelvind på SSV 15m/s och toppvind på 21m/s just nu. I Varberg!
    Jag har seglat hårdvind i fem dagar senaste veckan, aldrig större än 4.7.
    Idag är det vilodag och lite arbete som hägrar. Vinden kommer ju på torsdag igen.

S..

• voodoo

Medlem
    31 oktober, 2000 vid 14:37

har redan varit på väg till lilla Tvååker det var klart med hus och allt men min förtjusande lilla flickvän blev tveksam i sista sekunden så nu är det tvärkört… tyvärr men vad gör man inte för sin käraste som är så förstående annars (hon stog ut i 5 veckor i Varberg -96 med mig och 2 ungar i en toyotabuss trots lunginflammation och ryggskott och jag fick segling 17 dagar i sträck med 5.2 som störst)!!

• linsurfer

Medlem
    31 oktober, 2000 vid 15:17

Fick äntligen vind på Roxen idag. Helt otroligt så stilla det har varit där under hösten. Men idag blev det 4.5-5.7 SSW. DR.X är helt klart ett av dom bästa vågsegel jag testat.

• easyrider

Medlem
    1 november, 2000 vid 07:04

kl 8,10 dax att åka ner till a-bay och jobba lite
    hat gott micke mvhjohn

• s

Medlem
    1 november, 2000 vid 09:42

Det var styggt!

S..

• voodoo

Medlem
    1 november, 2000 vid 12:12

Jättestyggt Jonne!!!! Äntligen kom vinden igår ……………… kväll när det hade mörknat och lyste såklart med sin frånvaro imorse.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing just nu……………….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.