Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Justera strapsen

• Justera strapsen

Publicerad av emil76 på 4 september, 2007 vid 18:47

Hur fasen är det tänkt att man ska kunna justera storleken på ett par North foot-straps.. Sitter jättefint när man är barfota men skulle testa nu med ett par våtskor på mig.. Finns ju inte en chans att justera dom så att man får plats med det.. Eller fattar jag så j-la illa???

(Dragon 07 med North straps)

hildingdude svarade 17 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • johanw

Medlem
    4 september, 2007 vid 19:23

funka på 05 o 06 brädorna iaf..

• emil76

Medlem
    6 september, 2007 vid 09:01

Hittade denna tråden på kiteforum, verkar vara fler än jag som har trubbel med fot-strapparna på North 07. Nån som har testat att ta bort metall-sprinten?

http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2339555

• blizzard30

Medlem
    6 september, 2007 vid 10:35

Hade samma problem med Dragon 06, men efter att skruvat lossa strapsen och försökt göra dem så stora som möjligt när jag monterade dem igen så gick det att få i foten med våtskor.

• hildingdude

Medlem
    6 september, 2007 vid 13:34

du kan ju sätta i skruven så långt ut som möjligt. sedan tar du och sätter kardborren som sitter runt metallen och sätter den medvetet längre ut än vad den ska vara så att du med kraft kan öppna bindningen mer med foten!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Justera strapsen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.