Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Justyna oxå …

• kitelife

Medlem
    25 oktober, 2003 vid 17:36

Svar till:

sjustyna vad tycker du om dreglande kite-pågar? äckliga va?

[/ QUOTE ]

Kite PÅGAR ? detta måste ju va menat till oss här nere i skåne? haha du är bara avensjuk för att hon pratar med oss och inte dig *hahahahaha*

//Kite pågen

• anonym-anvandare

Medlem
    26 oktober, 2003 vid 22:01

Sorry Hugge…ursäkta Rambolito! Klart COM-övertramp, men ibland måste man gå över gränsen för att hitta den igen blush.gif

Justyna, saknade dig på kitefesten. Hade tänkt komplettera med; ”inte bara face-shots”, för bättre helhet…

F-n, nu skriver jag ju 100% icke kite-relaterat som jag just klagat på att Steffo innehåller. Men, f-n, de é ju KUL!

/Jonas

• rambo_johnson

Medlem
    26 oktober, 2003 vid 22:41

Svar till:

Poängen är just att du slipper välja; du måste helt enkelt testa en fransk planka modell V-Flex. Är man Allsmäktig innebär det vissa förpliktelser… tongue.gif

[/ QUOTE ]

Spindelmannen pan with great powers comes great…

• anonym-anvandare

Medlem
    27 oktober, 2003 vid 10:03

Ja ja, inte ens Rambo sparkar på en som ligger. Har bett om ursäkt en gång redan… Vad ska jag säga för att blidka dig: EH EH EH

/J

Ps. Bra initaltiv Pan, ska bli mycket spännande att se hur forumet klarar censur…

• surfsmurf

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 18:14

Missade den tyvär. Fick av någon otroligt krkad anledning för mig att den var på lördagen. Men du, do får väl fixa en ”fantombild”, Johan M kan säkert beskriva, vi har ju bott ihop, hehe… tongue.gif

Hörde att det var grymt skoj, ledssen att jag missade det. Ny fest snart I hope. En julfest kanske?!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA