• Ka-sails?

Publicerad av mr_engstrom på 10 februari, 2004 vid 09:59

Är det någon som har goda eller dåliga erfarenheter av Ka segel ifrån australien så skulle jag gärna vilja veta lite om dom
    //Mvh Joakim

poppo svarade 21 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • poppo

Medlem
    10 februari, 2004 vid 10:33

Har bara provriggat KA:s 04:or än, men de ser riktigt schyssta ut och står kanon på vindsurfing.se-masterna. Återkommer efter den 25:e april då jag varit fem veckor på Maui och hårdtestat…

/Magnus

• anonym-anvandare

Medlem
    10 februari, 2004 vid 14:13

Tjena!!
    Jag ska kolla hur dom står på Maui. Vi ses där. Jag åker 29/2!
    Honken

• anonym-anvandare

Medlem
    10 februari, 2004 vid 17:10

Poppo, kanske lämpligt att nämna att du inte är helt opartisk.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 februari, 2004 vid 17:43

Det är väl inte många opartiska på detta forum 🙂

• anonym-anvandare

Medlem
    10 februari, 2004 vid 20:15

Nja, fast vete katten om alla kan betitlas teamrajders…

• poppo

Medlem
    11 februari, 2004 vid 06:22

Tja Honken! F-n vad kul! Hur länge stannar du? Hoppas vi får dela ett par stabila vågor..

• anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2004 vid 06:57

Tjena!!
    Vi stannar tom 30/4 så några vågor ska vi väl hinna med + alla grillkvällar med en kall…
    Det blir jag, Johan G, Jan A, Ulf C och Jonas A som åker ihop. Har varit inne o kollat din resplan, känner igen det mesta ang strul med grejorna. Vi åker med Luftwaffe till frankfurt där jag o Johan möter upp Jan Ulf Jonas för att fortsätta till SF – Maui. Så förtsa dagen på vattnet blir förhoppningsvis 1/3!!!
    /Honken

• poppo

Medlem
    11 februari, 2004 vid 07:41

Ojojoj, ni kommer vara duktigt varma i kläderna när vi landar bleka och stela den 22/3!

Maila mig, är sugen på för-rapporter… poppolin@spray.se

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.