Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kabelpark till sthlm 2010, grattis!
-
jag håller med jeppe:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
-
Första skälet någonsin att åka till stockholm! haha seriöst Grattis som fan!
Trodde fan västkusen skulle vinna det racet…
-
Hur går det med parken i gbg? Hade räddat min sommar!!! Fixa det så kommer jag och jobbar gratis!
-
hengo;598998 wrote:men vafaaa–aannn, då msåte man alltså flytta till den där jävla skitstaden!!
Helvette ocksåGRYMT!
Bättre du flyttar till Malmö då.. Vi har en 20 minuters här ifrån i den fina staden köpenhamn…
-
Andy*
Gäst22 februari, 2010 vid 20:10Så innebär detta att det inte blir någon i gbg?
-
Andy*;599469 wrote:Så innebär detta att det inte blir någon i gbg?
det e skimarine engman som bygger i sthlm! Grabbarna på kabelparken.se jobbar fortfarande för park i gbg och malmö bla!
-
På tal om kabelpark i Stockholm. Självklart kan inte västkusten vara sämre. Därför kommer under maj 2010 ett System 2.0 sättas upp cirka 45 minuter norr om Göteborg. Företaget heter WCPE och om kabelbygget, extremparken The Perfect Spot, och massa annat kan ni läsa på WCPE.se
-
Nice! Vad har en 2.0 för kapacitet jämfört med en vanlig kabel?
-
1 åkare åt gången tar den.
Ibland kan grus i maskineriet få fram nått positivt!!! Vänta bara
-
Sitter uppe på båtmässan bredvid Arlanda cabelpark montern och dom väntar tydligen fortfarande på ett besked ifrån Luftfartsverket men efter det ska det bara vara att tuta och köra!
-
Ok, hur ser det ut med vattenkvaliteten i den där sjön? Sist jag hörde något om den var den typ 50% Jet A1… 😀
-
inget verkar vara ”ska bara” när det gäller beslut från politiker och myndigheter…
Logga in för att svara.