Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kajtare med flexibel arbetstid

  • Kajtare med flexibel arbetstid

    Publicerad av zaphod på 9 december, 2011 vid 09:40

    Detta kommer låta som en dålig kontakt annons men vad gör man 🙂

    Finns det någon annan i Malmö/Skåne som har möjlighet att dra dit det blåser varje dag? Jag har ett jobb som gör att jag har mycket ledig tid och kan ofta köra dit det blåser i Skåne, men jag känner ingen annan kajtare som kan. Kan ju såklart köra själv men är inte så säker än, dessutom är det roligare om man är fler.

    skotten svarade 12 år, 5 månader sedan 13 Medlemmar · 21 Svar
  • 21 Svar
  • jaca

    Medlem
    9 december, 2011 vid 09:42

    Får man fråga vad du jobbar med? Måste vara ett drömjobb!? 🙂

  • padan

    Medlem
    9 december, 2011 vid 10:07

    Tja,

    Jag är ledig 2,5 vecka i månaden ungefär, så jag är ganska flexibel, så jag är på.
    Började kitea denna säsongen så jag är inte helt säker på att köra själv så detta hade ju passat
    perfekt.
    Jag tänkte åka upp till habo på söndag

    Peace

  • pjoter

    Medlem
    9 december, 2011 vid 10:12

    sweet.. låter som när man pluggade och kunde anpassa närvaron efter vinden. those were the days… 🙂

  • grodanboll

    Medlem
    9 december, 2011 vid 12:41

    Jag är oxå mer eller mindre ledig varje dag =) Har tusen grejer att göra, men blåser det så blåser det, då går kite före allt annat!

    Bor för övrigt i Lund.

    Var bor ni andra?

  • padan

    Medlem
    9 december, 2011 vid 13:54

    Jag bor i höllviken

  • zaphod

    Medlem
    9 december, 2011 vid 13:58

    Aaahhh, gött det finns andra. Blir ju snart fejsbuck grupp 🙂 Grodan o Padan vad lämpligt 😉 Jag bor i Malmö o det verkar som Padan bor i Höllviken. Var ska vi hålla kontakten tycker ni? Ska vi köra här, fejjan eller nåt annat?

    Om jag hinner på Söndag så dyker jag upp, blir vid 9-10 tiden i så fall.

  • bisquit

    Medlem
    9 december, 2011 vid 14:45

    Hej grabbs!

    Jag har inte flexibel arbetstid, men däremot oregelbunden. Är ledig dagtid ofta så detta var ett schysst initiativ!
    Bor i Malmö och har bil. Vi kan ju starta en facegrupp? Funkar jäkla bra där, med nya “Ask” grunkan..

    Leta upp och gå med i gruppen “Vinden i ryggen”

  • zaphod

    Medlem
    9 december, 2011 vid 15:45

    Härligt biscuit! Då hörs vi där. Grupp för oss som har bättre saker för oss än att jobba 🙂

  • eijrisch

    Medlem
    9 december, 2011 vid 17:20

    Snyggt initiativ! Jobbar mycket men oregelbundet och saknar bil så jag requestar om att joina:santa:

  • padan

    Medlem
    9 december, 2011 vid 18:14

    Jaja då va de slut på våga vägra facebook 🙂 Haha
    får väl skapa ett konto

  • petter_f

    Medlem
    9 december, 2011 vid 20:13

    Inte varje gång det blåser mitt i veckan men ibland går det. Kanon idé med gruppen.

  • southsurf

    Medlem
    9 december, 2011 vid 21:32

    Jag vill också träffa någon!

    Är en kille på trettioen vårar som flyttar till Höllviken om en vecka. Jag tycker om strandpromenader i solnedgången, mysiga hemmakvällar med trevligt sällskap och ja just det jag kitar också:santa:

    Oregelbundna tider var det här med.

    Hörs!

  • pontusande

    Medlem
    9 december, 2011 vid 22:20

    Kollade där man ser alla underforum och där stod det bara “Kajtare med flexibel…”

    Började bygga upp en massa läckra fantasier om flexibla gummisnodds-linor med slangbells-effekt, flexibla gummi-brädor som formar sig efter vågorna och annat innan tråden laddades färdigt och jag såg att det handlade om arbetstider….

    ….stor besvikelse….

    ..

  • davids

    Medlem
    10 december, 2011 vid 07:31
    padan;677156 wrote:
    Tja,

    Jag är ledig 2,5 vecka i månaden ungefär, så jag är ganska flexibel, så jag är på.
    Började kitea denna säsongen så jag är inte helt säker på att köra själv så detta hade ju passat
    perfekt.
    Jag tänkte åka upp till habo på söndag

    Peace

    Så ditt jobb är att vara ledig 2,5 vecka i månaden? Eller kan det vara så att du sen jobbar (minst) 2,5 vecka i månaden? Min polare är ledig 6-7 veckor i taget, så lite bättre än dig! Sen jobbar han förvisso 6-7 veckor. Cleant, förutom när man prickar in jobb 6-7 veckor när det är vind, fotbolls EM, OS, fina sommarveckor eller liknande……. Har jag fel, hook me up..

  • padan

    Medlem
    10 december, 2011 vid 08:06

    Det har jag väl aldrig sagt,
    Jag sa bara att jag är ledig 2,5 veckor i månaden. resten av tiden kanske jag ligger och sover eller
    så kanske jag är iväg och jobbar eller så kanske jag hittar på något annat.
    ibland kanske jag är ledig 4 veckor.
    Förstår inte riktigt vad du ville ha sagt med ditt inlägg?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kajtare med flexibel arbetstid

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.