Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kämpinge imorgonbitti
-
Kämpinge imorgonbitti
Publicerad av anonym-anvandare på 21 november, 2004 vid 16:23Syd 11-14… Jag e i kämpinge imorgonbitti
om nu nån skulle vara sugen.
Magnusnaish svarade 20 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Tjena Magnus philip här!
Hur länge kommer du att köra i Kämpinge? Skanörshamn hade kunat funka vid 1 tiden du ska inte dit istället? -
Kanske.. Får se när och om det vrider till v. Bara det inte är minus så kör jag… Kan tänka mig att börja med kämpinge, är det sen bra i skanör kommer jag dit!
Magnus -
Min bräda är fortfarande kass så jag väntar ett tag till innan jag drar ut.Lite trist väder i dag också, jäklar vad det regnar.
-
Regnar?
Här har det snöat som fasen hela dagen… ligger redan 1.5 dm snö -
Inte här nere i höllviken, här har det bara regnat och blåst i dag.
-
”Glöm inte skidglasögon!”
Det var precis vad jag gjorde, sikten var sådär imorse…
Men men, stenhård sydlig 4.2 i kämpine e inte kass trots snöslask! Och så vart det nordväst imorgon, puhhhh…
Magnus -
Fan va nice.Synd att man går i skolan annars hade jag lätt hängt med Magnus!
Var d bara du som var där nere eller va ni fler? -
Tjenare Filip! Ja det är nog bäst du håller dig i skolan
…
Det vara bara jag som var ute imorse, tog mig en tur i skanör också lite senare, Sydäst var sådär..Det var jag som tutade när du gick ut…hur var det i FBU?
Magnus -
FBU var riktigt dåligt asså! Planade inte med mitt 6,0
Fick bli segeltricks istället.
Imorgon blir det surf iaf.Hoppas vi ses!Skanörshamn kanske?? prognosen ser ju bra ut. 14-18 säger smhi -
Skulle tro på 5 grader kanske.. Kom ner till Höllviken idag och kör där kan nog bli bra freestyle!
Logga in för att svara.