Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kan jag vara den första med bild på joniash

• jonaish

Medlem
    14 mars, 2007 vid 20:03

@kasimir 370128 wrote:

Här e en bild på mig.

hip1jc8.jpg

Frode ska få en aloha eftersom han har samma namn som borgmästaren i Storlien.

De va fan de största rövhålet jag någonsin har skådat…Moohahahaa;)

komigen gubbar, upp med riktiga bilder på ert ansikte!

• gh0st

Medlem
    14 mars, 2007 vid 21:08

Hehe, jag har en bra bild på Frode, eller vad tycker du Frode? 😉

• gogga

Medlem
    14 mars, 2007 vid 21:16

@edorf 370119 wrote:

borde vara värd alla aloha i världen för att ha fångat denna sällsynta varelsen på bild…

Det är faktiskt bild nummer två, men du får en klapp på axeln ändå! bra jobbat!

• nundy

Medlem
    14 mars, 2007 vid 22:41

@kasimir 370128 wrote:

Här e en bild på mig.

hip1jc8.jpg

Frode ska få en aloha eftersom han har samma namn som borgmästaren i Storlien.

Hehe… tweakar du så mycket att höften går ur led? DET är fan aloha isåfall 😀

• davids

Medlem
    15 mars, 2007 vid 00:08

hahahahaha valpajävel

• skanepaul

Medlem
    15 mars, 2007 vid 07:37

Kase, bara kom över så ska jag sparka in den!

• luuddee

Medlem
    15 mars, 2007 vid 07:50

om ja itne mins fel hade han sin bild som avatar typ förra året vid den här tiden .

• edorf

Medlem
    15 mars, 2007 vid 11:05

@gh0st 370155 wrote:

Hehe, jag har en bra bild på Frode, eller vad tycker du Frode? 😉

Den är möjligtvis inte tagen under bordet ?. annars har jag bra bilder på tony . haha

• skotten

Medlem
    15 mars, 2007 vid 11:38

hahaha yeah fair enough…. the wasted ones…. well seeing as we are sharing all… I may as well put them up so there is no more blackmailing…. hahahahaha

Finally I have the upper hand…. if you wanna see the pic of frode, stickers will be going up around malmö….

• egan

Medlem
    15 mars, 2007 vid 13:04

nämen…en liten(lång) pojke..jag som trodde det var något inavel från landet…naaw, pullinutta

• simoneburgess

Medlem
    15 mars, 2007 vid 14:12

Ahh.. Morgonstund hade guld i mund när du vaknade efter Det Där, eller hur skotten?

• mjersen

Medlem
    15 mars, 2007 vid 14:52

@skotten 370272 wrote:

hahaha yeah fair enough…. the wasted ones…. well seeing as we are sharing all… I may as well put them up so there is no more blackmailing…. hahahahaha

Finally I have the upper hand…. if you wanna see the pic of frode, stickers will be going up around malmö….

hahahha baskemölla, vilken helg!

• skotten

Medlem
    15 mars, 2007 vid 15:10

I think its time to put up the pics of Frode…. it wont take long to blur out the parts giving an indication of how cold it was….. 😛

• edorf

Medlem
    15 mars, 2007 vid 15:22

hmm im not posting a pic of my genitals..

• pjoter

Medlem
    15 mars, 2007 vid 15:37

@skotten 370319 wrote:

I think its time to put up the pics of Frode…. it wont take long to blur out the parts giving an indication of how cold it was….. 😛

🙂 .

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kan jag vara den första med bild på joniash

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.