Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kan jag vara den första med bild på joniash
-
Kan jag vara den första med bild på joniash
jonaish svarade 18 år, 1 månad sedan 19 Medlemmar · 39 Svar
-
Hehe, jag har en bra bild på Frode, eller vad tycker du Frode? 😉
-
om ja itne mins fel hade han sin bild som avatar typ förra året vid den här tiden .
-
hahaha yeah fair enough…. the wasted ones…. well seeing as we are sharing all… I may as well put them up so there is no more blackmailing…. hahahahaha
Finally I have the upper hand…. if you wanna see the pic of frode, stickers will be going up around malmö….
-
nämen…en liten(lång) pojke..jag som trodde det var något inavel från landet…naaw, pullinutta
-
Ahh.. Morgonstund hade guld i mund när du vaknade efter Det Där, eller hur skotten?
-
@skotten 370272 wrote:
hahaha yeah fair enough…. the wasted ones…. well seeing as we are sharing all… I may as well put them up so there is no more blackmailing…. hahahahaha
Finally I have the upper hand…. if you wanna see the pic of frode, stickers will be going up around malmö….
hahahha baskemölla, vilken helg!
-
I think its time to put up the pics of Frode…. it wont take long to blur out the parts giving an indication of how cold it was….. 😛
Logga in för att svara.