Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan mina 75kg dra rigg på en 115 liters bräda?

• slim_jim

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 18:35

Det funkar….

• minken

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 18:41

de ska inte vara några problem. kan dra rigg på min jp 115 liter och 77 kg

• semivaken

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 19:42

Jag drar rigg på min 85 liters bräda… Dock med 65kg:)

• anders_hoffman

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 20:16

Och mina 85 drar rigg på 110 l.

• stinger

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 20:20

Jag (68kg) drar lätt rigg på min urgamla 115-liters F2 Sputnik (ca 54 bred). Antar att en modernare bräda på 115 liter är bredare(=stabilare) så det är nog inga problem.

• diil

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 20:24

Jag drar rigg på min 116-liters freestyle, jag väger 90 pannor. Men kompisar som vill lära sig svär långa ramsor över min ostabila skitbräda som bara sjunker hela tiden, trots att de väger < 80 kg. Alltså: Är du riktigt, riktigt färsk kan det ta ett tag att klara det på en 115-liters, men det går så småningom.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 20:51

Jaharå. Det verkar som att det ska gå. Nu måste jag bara pantsätta allt jag äger för att få ihop de 10 glada loppor som brädjävulen kostar.
    Fridens liljor.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan mina 75kg dra rigg på en 115 liters bräda?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.