Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kanarieöarna… eller nåt annat…?

• Kanarieöarna… eller nåt annat…?

Publicerad av sode på 16 januari, 2007 vid 19:45

Tjena,

(med risk för att jag kanske borde skrivit i reseforumet, men jag tror att flera läser här…?)

Har funderat på att fara till varmare breddgrader för att få till lite surf, ca 1 vecka ungefär i första halvan av mars. Har kikat lite på Sotavento/Fuerteventura (http://www.rene-egli.com), och det verkar ju vara ett helt ok ställe, eller? Dock verkar det ju var lite ”mitt i ingenstans”, så det finns kanske en liten risk att den medföljande frun får tråkigt (eller dricker för många parasolldrinkar nere vid centret…). Att bo på det närliggande hotellet skulle ju rent surfmässigt vara bekvämt, men som sagt, det skulle väl gärna få finnas lite annan civilisation också…

Har också funderat lite på Bahia Feliz (barnvänligt), men med tanke på att knoddarna troligen stannar hemma så har jag nu möjlighet att välja lite friare…

Så om någon har åsikter/erfarenheter om stället/ställena, eller andra liknande ställen som kan rekommenderas, please share… krav: hyfsat kort resa, sol o värme, och gärna hyfsat vindsäkert, samt uthyrning…

All info mottages med tacksamhet… min nivå är jag planar i stroppar utan problem, beach- och vattenstartar väl de flesta gångerna bara förhållandena tillåter, och kör väl mestadels freeride-blasting, men skulle gärna prova på lite hopp o speed också… tanken är väl att åtminstone gippen skulle kunna börja sitta efter en sån här resa…

sode svarade 18 år, 3 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kanarieöarna… eller nåt annat…?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.