Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kanonbra uppdaterad konf

  • Kanonbra uppdaterad konf

    Publicerad av pulver på 20 december, 2005 vid 09:04

    Tycker konfmaster gjort ett strålande jobb med nya konfen! Det mesta känns smidigare och funkar bättre för mig. Sedan måste man ju vänja sig lite men att det fanns så många konservativa tungrumpor i surfsläktet trodde jag inte. T.o.m. unga pojkar som kör “det var bättre förr-stajlen” Tack för bra jobb Steffo!

    /Pulver

    ola_p svarade 18 år, 4 månader sedan 19 Medlemmar · 46 Svar
  • 46 Svar
  • Knatte

    Gäst
    20 december, 2005 vid 09:51

    Japp! Förvånande att ungtupparna är så emot förändringar.
    Man trodde ju att de skulle vara flexibla:D

  • boman

    Medlem
    20 december, 2005 vid 10:04

    Nice jobb, men var är Väderlänkarna….?

  • hifly

    Medlem
    20 december, 2005 vid 10:45

    snygg uppdatering konfmaster:P

  • svenne

    Medlem
    20 december, 2005 vid 12:20

    Jag är supernöjd med ändringen!

  • jester

    Medlem
    20 december, 2005 vid 12:29

    Håller med om att denna kommer bli bättre än innan. Alltid kul med lite omväxling

  • ola_p

    Medlem
    20 december, 2005 vid 12:38

    Kommer bli grymt!
    Forumet är grymt mycket bättre än tidigare, bara themet som inte känns riktigt bra. Hittar ni nått snyggt, trevligt och LÄSBART så posta en länk här eller dra ettt pm till mig eller konfmaster.
    Själv ogillar jag negativ text, så ljusa rutor och färgade bakgrunder är vad jag tycker det skall vara, och så inte alltför mycket lull-lull å bilder.

  • guppy

    Medlem
    20 december, 2005 vid 13:29

    När jag hamnade på den nya konfen första gången igår var allting blått (som havet på västkusten) och svårtläst i mitt tycke.
    Men längst ned till vänster kan man välja style, och Default Style är mycket läsbart och bra tycker jag. Och plötsligt känns den nya konfen som något positivt.

    I-BulletinBlue verkade vara förvalt för mig och kanske har fler samma problem. Men byt då till Default så skiner solen igen över konfen! 🙂

  • calle_b

    Medlem
    20 december, 2005 vid 18:01

    Kan bara hålla med. Skoj o se massa ändringar och känns shyst o fräscht allt ihop! Najs bajs

  • wiseguy

    Medlem
    20 december, 2005 vid 18:20

    jag gillar detta forum stenhått!.. är samma system som mitt andra hängaforum, Kolluzzeum

  • jester

    Medlem
    20 december, 2005 vid 19:18

    Me LÖÖÖÖÖVE snabbsvaren!!!

  • ola_p

    Medlem
    20 december, 2005 vid 19:23

    Och editknappen!

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    20 december, 2005 vid 20:46

    Får ta tillbaka lite av mitt aggro utbrott, efter Mr.KONFARMÄSTARES svar känns det lite som man skrev för fort, (i efterhand)

    Men som han skrev, han jobbar på sidan å den är inte klar..

    som sagt..det kan nog bli bra dehär, men som dem är nu så suger den pung rakt av!..tycker jag.

    Å Ola.Penis, du borde lämna in brickan, du suger som moderator.

  • the_novice

    Medlem
    20 december, 2005 vid 20:50

    Ola är ju lätt bästa moderatorn hitills, fattar inte hur han hinner med allt….

  • jester

    Medlem
    20 december, 2005 vid 21:04
    JOHN_j_RAMBOO wrote:
    Får ta tillbaka lite av mitt aggro utbrott, efter Mr.KONFARMÄSTARES svar känns det lite som man skrev för fort, (i efterhand)

    Men som han skrev, han jobbar på sidan å den är inte klar..

    som sagt..det kan nog bli bra dehär, men som dem är nu så suger den pung rakt av!..tycker jag.

    Å Ola.Penis, du borde lämna in brickan, du suger som moderator.

    En sak är säker. Tidernas sämsta moderator skulle vara du, rambo… Helt kart… Men bra att du inser att du hade fel…

    Kan säga det att OlaP har mitt fulla stöd- Jävlas du med honom kävlas du med mig… 😉

    Kan ju råka stänga av venten bla…

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    20 december, 2005 vid 21:33

    Inget är säkert Obelix, såvida du inte känner dig som å vill utge dig för en spåkärring?

    Å Obelix, jag har inte insett att jag hade något fel, å jag har inte haft något fel, hur kan man ha något fel i det man tycker om en grej? tyck å smak?
    smaken e som baken, delad eller?
    Mitt äs i splittat, å jag tycker konfen suger fortfarande, vad är det som inte framgår?

    Det enda jag “insåg”, som jag skrev! är att den är under construction så att säga, ait? så, Rambo ser hopp om att bli en av dem nöjda, men! att den i nuläget suger pung.

    Jag kan ju säga att Ola.P(enis) har mitt fulla..vadå? jo, han har mitt fulla ironiska samtycke, vilket jag tror att han förstott..för mig är inte Ola en främling,få här inne har sovit brevid en snarkande ola i en ww-buss, haha.

    “Kan ju råka stänga av venten bla…”
    hahaha…Obelix tar till med hårdhanskarna..

    Ola e en snopp!

Sida 1 av 4

Diskussionen ‘Kanonbra uppdaterad konf’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kanonbra uppdaterad konf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.