Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kapellskär måndag eftermiddag ?

• Kapellskär måndag eftermiddag ?

Publicerad av bjornen på 9 september, 2007 vid 12:11

Det verkar som om det kommer att blåsa lite norrut på måndag, är det någon av er Norrtäljebor eller andra som eventuellt åker dit ? Jag kommer att jobba i Täby så det skulle vara perfekt för mig att åka dit efter jobbet om vi blir fler.

//Björn

boman svarade 18 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • bjornen

Medlem
    9 september, 2007 vid 20:27

Jag vet att jag tjatar men det vore trevligt om man slapp vara själv. Igen som åker dit ?

//Björn

• Oregistrerad

Gäst
    10 september, 2007 vid 08:47

@Bjornen 413139 wrote:

Jag vet att jag tjatar men det vore trevligt om man slapp vara själv. Igen som åker dit ?

//Björn

Björnen,

Gör dig sällskap i Kapellskär om jag kommer loss från jobbet lite tidigare.

/Magnus

• boman

Medlem
    10 september, 2007 vid 19:04

Björn, Blev det något? Vinden ökade under eftermiddagen och även regnet… Jag var i Furusund och kom inte loss, väntar istället på vinden som kommer till helgen 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA