Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Karlskrona trakten imorgon?

• Karlskrona trakten imorgon?

Publicerad av nystrom på 17 juli, 2009 vid 22:34

Det ser ju ut som att det kan bli ok imorrn, men var funkar det bäst på ostlig runt Karlskrona. Man får gå i land på en ö utanför sommarstugan (fågelskydd fram till 15:e juli) i Klakebäck, så jag funderar på att testa där. Hört att det ska gå att köra vid Olsäng? Är någon sugen att haka på, så hör gärna av er på 0709-948351.

/Johan

nystrom svarade 16 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • matsb

Medlem
    17 juli, 2009 vid 23:38
    nystrom;559922 wrote:
    Det ser ju ut som att det kan bli ok imorrn, men var funkar det bäst på ostlig runt Karlskrona. Man får gå i land på en ö utanför sommarstugan (fågelskydd fram till 15:e juli) i Klakebäck, så jag funderar på att testa där. Hört att det ska gå att köra vid Olsäng? Är någon sugen att haka på, så hör gärna av er på 0709-948351.

/Johan

Ostligt är ingen höjdare i karlskrona trakten! ute på hasslö horn så brukar det köras, såg att du kör med kite!

Intressant med spotet som du nämner Olsäng – vore gott om du vill skriva en rad på http://torhamnsvanner.se, nya spot behövs på denna riktning….:grin::grin:

hade gott
    mats

• nystrom

Medlem
    18 juli, 2009 vid 07:03

Oki, där är en nudistcamping där jag tror det är i Olsäng, så risken är att det finns vissa bivillkor vid kiting där 😉
    Hasslö låter inte så dumt, tack för tipset.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA