Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kastfall > Skadad nos

• Kastfall > Skadad nos

Publicerad av newold_surfer på 3 juli, 2003 vid 20:46

Fick ett litet kastfall idag med min helt nya bräda, det har man ju fått tusen gånger, men jag fick en skada på nosen av brädan. Typiskt..

Ser ut som det är det översta lagret epoxy blivit avskrapat. Hur skall man fixa detta, eller skall man bara va glad att brädan nu ser lite coolare… 🙂

hjeltman svarade 21 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • oskie

Medlem
    4 juli, 2003 vid 05:25

Är det det översta lagret av brädan du menar (gelcoaten, nästan tunt som äggskal) eller av epoxyn längre ner? Är det bara gelcoaten kan du ju skaffa sånt där spackel för att laga den…

• newold_surfer

Medlem
    4 juli, 2003 vid 05:37

jag menade gelcoaten, det är liksom tunt som ett äggskal…

• hjeltman

Medlem
    4 juli, 2003 vid 06:23

Visst är det irriterande! Samma sak har hänt mig, men silvertejp löser funkar till allt! wink.gif

Så länge i alla fall.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kastfall > Skadad nos

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.