Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kevin på *board?????

• voodoo

Medlem
    7 februari, 2003 vid 07:10

4 custombrädor som blivit mjuka inom 6 månader låter inte särskilt trovärdigt, du menar alltså på fullaste allvar IGEN att du inte haft garanti på ngn av dom?
    Har dom alla varit av sammma märke och skriv gärna VILKA brädor du haft?

• anonym-anvandare

Medlem
    7 februari, 2003 vid 09:42

Jag vill inte hänga ut någon, men jag kanske bara har haft otur.
    Kanske förstår varför jag är lite anti-custom….

/M

• voodoo

Medlem
    7 februari, 2003 vid 10:47

Nej förstår inte..och hade JAG haft samma ”otur” som dig med 4 svampiga brädor efter ett halvår och ingen reklamationsrätt så hade jag inte tvekat en sekund att hänga ut dom!

• adde

Medlem
    7 februari, 2003 vid 10:55

Handlar det om NYA proffsbyggda brädor av samma fabrikat, till en kostnad av minst 12-14 lök styck eller är det beggade garageplastade brädor?

/adde

• feg

Medlem
    8 februari, 2003 vid 07:23

nä, visst vore det taskigt att hänga ut honom/märket… då kan han ju inte lura fler vindsurfare. mad.gif

vems ”sida” står du på egentligen? Snubben/märket har ju blåst dig och kommer att blåsa fler om du inte säger nåt… mad.gif

/feg

• voodoo

Medlem
    8 februari, 2003 vid 09:15

Fattar du väl att killen inte ens klämt och känt på en riktig custom!
    Märks ju tydligt när han säger att killarna på touren BARA använder sina brädor i 2 tävlingar och sedan är dom slut!
    Har för mig att Robby säjer i RIP att hans favoritbräda har ett antal år på nacken, och fortfarande är som ny?

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA