Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kita på Vänern på fredag-söndag!

• Kita på Vänern på fredag-söndag!

Publicerad av anonym-anvandare på 8 maj, 2003 vid 16:19

Finns det någon i västsverige som är sugen på kiting i helgen nånstans på södra Vänern? Jag kan fr o m lunch på fredag och hela helgen i princip. Ska blåsa finfint västligt 5-10 m/s i morgon och dessutom vara soligt, så kom igen och häng på! Det finns t ex en bra spot strax väster om Lidköping som ska vara bra i västlig vind. Vi ses…

MVH

Bjarne
    0520-18873/070-3942363

mortin svarade 22 år sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • mortin

Medlem
    8 maj, 2003 vid 18:21

Tja… .bor i Lidköping…. har tyvärr ingen kite men… är sugen på att skaffa…. så vore kul o komma å kolla…ska du/ni va på svalnäs eller?
    mortin@home.se

• anonym-anvandare

Medlem
    8 maj, 2003 vid 18:27

Tjena ! jag skall kita på Vänern hela helgen, Svalnäsbadet
    vi blir nog en hel del. Ni kommer väl? Stefan, Jimmy, kristoffer, Mikael G.

MVH Andreas Giers

• anonym-anvandare

Medlem
    8 maj, 2003 vid 19:15

Finemang! Då ses vi vid Svalnäs i morgon efter lunch!!
    Och Mortin, bara kom dit du, så ska vi nog kunna övertyga dig om att börja kita wink.gif
    Ciao
    /Bjarne

• anonym-anvandare

Medlem
    9 maj, 2003 vid 06:40

Tjenare !

Lördagen är inplanerad !
    sitter nu och funderar på om man inte borde ge sig av vid 14.00 idag också.
    //Stefan 070-7200563

• mikgr2

Medlem
    9 maj, 2003 vid 07:24

Hallo!

Är jäkligt sugen att hänga på, tråkiga omständigheter gör dock tyvärr att det inte blir något kitande för mig på ca 1,5 månad framöver.
    Mortin, jag tänker sälja en av mina kites, en Windtech Quantum 11 2/4-linors inflatable. Kiten finns i Mariestad. Är du intresserad så ring 0501-624 44 (dagtid) så berättar jag mer.

Mikael G.

• mortin

Medlem
    9 maj, 2003 vid 08:13

Jo låter ju intressant har ju tyvärr inga pengar, plus att jag slog knät urled för ett tag sne är sjukskriven så pengarna rullar ju inte direkt in, har vart ute och rest med så =/
    men men kanske hör av mig när jag fått ihop lite pengar och kollar om den är kvar…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kita på Vänern på fredag-söndag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.