Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite är för småungar
-
Kite är för småungar
Publicerad av anonym-anvandare på 19 januari, 2004 vid 19:10En hellöjlig fjöntsport där man bara ser en massa småungar som åker fram och tillbaks som en jojjo . Hoppen ser också hellöjliga ut, där dem vrider armar och ben som en jävla sprattelgubbe. Deras stil påminner om när man sitter på dass och skiter!lägg ner skiten!
ozzcarr svarade 20 år, 9 månader sedan 14 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
haha, helt rätt. windsurfing i bigbay me..fan va jag hatar tyska surfare må dom döö i helvete haha
-
hehehehe!!! Att vi inte tänkt på det tidigare! Jag ska genast sälja min kite utrustning och börja med chottisdans…
-
gött mos! jag har redan sålt.. det finns manligare saker att syssla med.. kite e ju bara skit!
-
Faan, jag hade inte sett det på det sättet. Nu är det väl bara att lägga ner och försöka lura på nån stackars windsurfare prylarna..
-
Nar du skriver in nagot sadant dumt sa behover du ju inte vara anonym ditt fega lilla svin. Kolla pa ten4 sa kan du fa se ett par riktigt dingliga trick.
Eller vad fan jag saljer grejorna med¨¨¨¨¨¨ -
era löjliga tricks går i slowmotion. är det kul att vågrida med en planka under fötterna?
-
Betydligt roligare än med en segelbåt i allafall. Intillegent fråga på ett forum för brädor!
Logga in för att svara.