Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite Bakning på Lördag

• Kite Bakning på Lördag

Publicerad av tomw på 8 maj, 2008 vid 20:37

Ingen vind på Lördag…..jag gråter, vad har vi gjort fel?

Oh well. Tar med pojken och sola på stranden. Skäjt på SBP på morgonen….

vicky svarade 17 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • johanw

Medlem
    8 maj, 2008 vid 21:03

näää blir nog inte på morognen men kanske på efter midagen elelr något.. ja klart e de någon som e nykter o kan köra så banagar ju inte jag lite morogn skejt..

• vicky

Medlem
    8 maj, 2008 vid 21:06

Kommer det finnas grillar på stranden?

• johanw

Medlem
    8 maj, 2008 vid 21:06

där e minst en stor på stranden.. typ 5 meter till havet.. så de e bara att grilla på 🙂 de ska jag göra

• vicky

Medlem
    8 maj, 2008 vid 21:31

Åhh jag med den kommer gå varm om det inte är vind. Borde fixa nån fotboll eller brännboll om det är vindstilla hela dagen

• krillan82

Medlem
    8 maj, 2008 vid 21:55

ta med er bollar, basebollsrack, öl, krocketspel, gummibåtar, plastankor grillar kortspel ficklammpa spann och spade, motionscykel, slangbella, luftgevär trammåbåt, badboll, soda streamer, pingisrack, gem, julgran, cykelpump, handgranat, elefantöl, myrkiss, och en glutenalergisk daggmask. Helt enkelt är det någott som ni anser kan förgylla tillvaron så ta bara med skiten.

• krillan82

Medlem
    8 maj, 2008 vid 22:02

Min kära vän soura önskar även en Mekanisk rodeohäst… ngn som kan tänka sig att släpa med en

• sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 22:09

Kan tänka mig ett sånt fräsigt NASA-gyro också

gyro.jpg

• nordstedt

Medlem
    8 maj, 2008 vid 22:24

Synd att jag inte är hemma, ligger några gamla granater från Balkan i källaren som vi skulle kunna spränga…

• vicky

Medlem
    8 maj, 2008 vid 22:26

vi kan bygga världens högsta mänskliga pyramid

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA