Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite for life!

• sourra

Medlem
    7 juli, 2008 vid 21:40

Hallå mannen! Vore fett om du kunde styra en resa till Egypten i juni nästa år. Grym vind, lite folk, inga flyg.

• nic

Medlem
    7 juli, 2008 vid 23:27
    sourra;480886 wrote:
    Hallå mannen! Vore fett om du kunde styra en resa till Egypten i juni nästa år. Grym vind, lite folk, inga flyg.

haha, å 55 grader…

• sourra

Medlem
    8 juli, 2008 vid 16:24

Nej men 35-40°C och hela 3 dagar med bft 3 eller lägre i juni!

Nedstående vindmätare sitter dessutom på ett ställe som inte får lika bra vind som den goa kitespoten. Lägg på 2-3 m/s.

http://www.club-mistral.com/en/destinations/weather/11?From_Day=01&To_Day=31&To_Month=06&To_Year=2008&submit=search

• hakisch

Medlem
    8 juli, 2008 vid 20:03

nice mikael!

att kita och resa är livet!

sweet initiativ och lycka till me allt,
    ses därute nånstans.

håkan. varberg

• tom-tom

Medlem
    9 juli, 2008 vid 07:27

Snyyygich Micke. Djävligt bra jobbat.

• nic

Medlem
    9 juli, 2008 vid 09:06
    sourra;481064 wrote:
    Nej men 35-40°C och hela 3 dagar med bft 3 eller lägre i juni!

Nedstående vindmätare sitter dessutom på ett ställe som inte får lika bra vind som den goa kitespoten. Lägg på 2-3 m/s.

http://www.club-mistral.com/en/destinations/weather/11?From_Day=01&To_Day=31&To_Month=06&To_Year=2008&submit=search

Jag har bott på Cypern ett år. I tre månader hade vi 45 grader. Hell on earth tänkte jag och det enda man kunde trösta sig med (eftersom vi supit upp pengarna vi skulle köpa aircondition för) var att det alltid är 10 grader varmare i egyptien.

…hence, 55 grader.

Det kanske är medeltemperaturen du kollar på. På natten svalnar det till ordentligt men liten tröst när väggarna är kokheta.

nic

PS: eftersom folket inte behövde gå till jobbet om det var över 45 grader så var det aldrig över 45 grader enligt Cypriotiska vädertjänsten. Men jag har mina konspiratoriska aningar…

• sourra

Medlem
    9 juli, 2008 vid 10:54

40°C i medeltemp? Nädu, hehe det är det ju inte ens i Death Valley. Klart det är maxtemp. Men jag håller med om tempen på Cypern. Fy faen vad det är illa då det passerar 40 och dessutom inte blåser nåt. Fast i Egypten blåser det…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite for life!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.