Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite i Karlstad

• Kite i Karlstad

Publicerad av karl på 8 juli, 2008 vid 09:43

Tjena, någon som vet var kitare brukar hålla till i Karlstad? Alltid skönt om man slipper launcha själv, ser fram emot ett par sköna sessions i Vänern!

Mvh,
    Kalle

karl svarade 16 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • badbenke

Medlem
    8 juli, 2008 vid 12:19

Hej, kolla Kitenation.se dom har en avdelning för Vänern där det är hyfsad aktivitet på kitare från Karlstad.
    Annars har Jan-Olof som har http://www.gethighsports.se bra koll på spotsen runt Karlstad, jag ringde honom när jag kom för några veckor sen som förstagångskitare i Karlstad.
    Jag kommer nog vara i Karlstad nästa vecka och hänger naturligtvis också gärna på om det blåser…
    /Henrik

• karl

Medlem
    9 juli, 2008 vid 14:26

Tack för ditt svar Henke! Det verkar kunna bli lite köra av imorgon kväll jag kommer bege mig till Bomstad ikväll redan för att kolla läget. Har en 17m2 kite så om jag har lite tur med vinden så kan man kanske få sig en lite åktur redan då!
    Hör gärna av dig om du har möjlighet och vädret ser bra ut imorgon. Ser verkligen fram emot att få testa Vänern!

Telnr: 0708-820439

Mvh,

Kalle

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite i Karlstad

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.