Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite i Svanesund

• Kite i Svanesund

Publicerad av tjhugo på 13 juli, 2007 vid 13:35

Tja!!

Någon som bor i närheten av Svanesund och som kitar? Jag funderar på att börja köra i halsefjorden, någon som e sugen eller har testat. Möjligtvis är det för lerigt med risk för att fastna. Jag ska kolla upp leran en dag….

hugo

tjhugo svarade 18 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • hugeo

Medlem
    13 juli, 2007 vid 15:08

fint namn hugo

• skotten

Medlem
    13 juli, 2007 vid 15:28

Skotten is a nice name too….

• sourra

Medlem
    13 juli, 2007 vid 16:56

This whole avatar thing is so weird. All of a sudden, the two ugliest guys on Steffo has turned into the prettiest.

Edit: Back to ugly mode

• tjhugo

Medlem
    15 juli, 2007 vid 08:21

Leran verkar vara ganska stabil och där det e grundt är det mest sand så det verkar OK hursomhellst verkar det inte vara någon som bor här i närheten och som kitar…??

hugo

• haze

Medlem
    15 juli, 2007 vid 15:35

Jag har kört där förrut. Finns en kille som heter Mårten som brukar köra där.

• fesen

Medlem
    15 juli, 2007 vid 16:24

Drar ju hellre söderut…

• ristarpen

Medlem
    15 juli, 2007 vid 18:22

vi är ett gäng från tjörn som brukar kita i stenungsund och på tjörn hör av dig om du ska me när det blåser 070-2926621 mvh erik

• tjhugo

Medlem
    18 juli, 2007 vid 09:54
    ristarpen;397403 wrote:
    vi är ett gäng från tjörn som brukar kita i stenungsund och på tjörn hör av dig om du ska me när det blåser 070-2926621 mvh erik

Ok juste, jag hör av mig nån dag när det blåser och jag är ledig, har ni semester eller jobbar ni?

/ hugo

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA