Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite imorgon?

• farbrorfraz

Medlem
    6 oktober, 2007 vid 14:06

tjena selle! vi e några som tänkte dra oss uppåt mot varberg imorn. ser lovande ut på frv http://ifm.frv.dk/index.asp

skicka sms eller nåt, börjar jobba nu

ha de gött!

• _sofia_

Medlem
    6 oktober, 2007 vid 15:54

De blire varberg imon, kommer la vara många där nu när de äntligen kommer in lit vind =P

• gadget

Medlem
    6 oktober, 2007 vid 16:24

Kita, vad är det… hmmm
    Har något svagt minne av att det var något jag höll på med för några veckor sedan när det blåste!!! 😀
    Jag ska ut om jag så ska behöva alla mina 4 drakar samtidigt för att komma framåt!

• danneee

Medlem
    6 oktober, 2007 vid 17:36

@Gadget 420301 wrote:

Kita, vad är det… hmmm
    Har något svagt minne av att det var något jag höll på med för några veckor sedan när det blåste!!! 😀
    Jag ska ut om jag så ska behöva alla mina 4 drakar samtidigt för att komma framåt!

Kanske dags för turdodonnan 😉 ?…

• gadget

Medlem
    6 oktober, 2007 vid 17:40
    Danneee;420311 wrote:
    Kanske dags för turdodonnan 😉 ?…

Danne, borde du inte plugga istället för att hänga på steffo?? Busted…

• betbangan

Medlem
    6 oktober, 2007 vid 19:26

Man känner pirret i magen…men vågar man hoppas?? Vill inte få tårtan i ansiktet. Morgondagen får utvisa…

• martent

Medlem
    6 oktober, 2007 vid 23:06

vi drar till mynningen!

• hugeo

Medlem
    6 oktober, 2007 vid 23:13

jag e på, störst våg vinner!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA