Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite imorgon i varbergstrakterna

• Kite imorgon i varbergstrakterna

Publicerad av klarre på 9 augusti, 2010 vid 17:46

hallo!
    Är nere i varbergstrakterna och jobbar i veckan och har med mig brädan och 12:an. Tänkte höra om man kunde haka på någon om non ska ut. är rätt grön så hade varit nice om man kunde få lite hjälp.

lance svarade 14 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • lance

Medlem
    9 augusti, 2010 vid 20:41

Skall kolla pom jag kan komma los då jag inte fick till det idag 🙂 Hör av mig under dagen i morrn i så fall. jobbar ett tag och kör i så fall från GBG ner vid 16 tiden. Men du kanske kan få närmre folk att haka på 🙂

/Lance

• klarre

Medlem
    10 augusti, 2010 vid 04:20

Oki.. jag hakar gärna på.. sitter nog inte mer vid datorn idag på ett tag.. men du kan väll höra av dig på 070-200 48 13 if det blir något.

• debkausf

Medlem
    10 augusti, 2010 vid 15:00

Kl 20 blir det vind i oslofsbo. Drar nog ner o rastar nomaden

• lance

Medlem
    10 augusti, 2010 vid 16:38

Gaaah klinkermannen kommer inte. Måste fixa golvet hemma så jag får passa igen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite imorgon i varbergstrakterna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.