Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite o Bladder lagning

• rambo_johnson

Medlem
    26 juli, 2004 vid 12:41

Svar till:

sluta krasha draken istället? wink.gif (undantag för dig erik du hade maximal otur, springer och hjälper andra också kommer mr vind och kastar in din drake i badhytter och skit, inge snällt) men men don´t crash grin.gif

[/ QUOTE ]

haha been there done that, fast jag gjorde det i höllviken o kiten satt slimmad runt en VW caddy, och min stacakrs naish bom satt som Jesus på korset i en av lyktstolparna linorna i ett antal bilar…

för jävla ball… ett tips är att inte lägga kiten på sandbankarna när högvattnet är på Gggg….

• Borttagen användare

Borttagen användare
    26 juli, 2004 vid 13:56

Finns en familjehemlighet som jag skall dela med mig här. Silvertejp tunn sådan fungerar att laga allt med ifrån rymdfärjor till mazda323or och eftersom att jag gör som min far och använder detta gudars material till precis allt så testade jag att förstärka revans kant på min sondriga kite och sedan sy ihop den själv efter försök med både lagningslappar ifrån surfers paradise och inlämning hos segelmakare. Döm om min förvåning när mina sykunskaper visade sig vara tillräcliga, detta plus den magiska silvertejpen fick nu min gamla söndriga kite att vädra morgonvind igen den håller och kommer att så göra för all framtid. MER SILVERTEJP ÅT FOLKET.

P.s Kiten vinner nu inga skönhetstävlingar och kommer troligtvis inte att kunna säljas för mer än en spottstyvel men den håller och revan var på 1,5 meter i duken. Bladdern lagades med små lappar ifrån surfersparadise och de höll.

SILVERTEJP KICKS ASS

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 14:57

Helt oskyldig har aldrig kraschat en kite så att den gott sönder turligt nog! Men det är väl bara frågan om när inte om!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite o Bladder lagning

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.