Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite på Habo onsdag em?
-
Kite på Habo onsdag em?
Publicerad av tomw på 28 mars, 2006 vid 18:43Om det finns lite vind finns det intresse för Habo onsdag vid 1700?
Små chanser, men kan hålla koll och hoppas….TW
pjoter svarade 19 år, 1 månad sedan 11 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
nej, men om någon vill ut på förmiddagen runt halv tio (om det är vind vill säga) så e jag på
-
mjersen, om du åker ut efter lunch kan du väl ge mig en vindrapport på 0708-726639
/jens -
easyG wrote:mjersen, om du åker ut efter lunch kan du väl ge mig en vindrapport på 0708-726639
/jens
som det ser ut nu så skiter jag i det. men min polare e där nu o han sa att det gick o köra fast det var lite halvtaskigt med vind.. -
Var ute en halvtimme med min 13 och kryssade mellan reven, var klockrent men händerna frös sönder och samman.
-
Det var mer vind och vatten igår.
Men det blev ändå liiiiiite surf 🙂/Micke
-
tack igen för hjälpen idag, blev lite rädd när fingrarna började svullna 🙂
-
TomW wrote:Om det finns lite vind finns det intresse för Habo onsdag vid 1700?
Små chanser, men kan hålla koll och hoppas….TW
om det vinden har vänt till V och ökat vid 16 30 så drar jag ut så jag är på plats typ kl 17
-
SID,
Jag kollar LBs wind kl 17:00. kan var på plats 17:15.Kollar här sedan eller ringer 0733 364613.
TW
-
trro nog mer på klagshamn idag faktiskt. blåser garanterat mer och där finns det vatten att surfa i. frågan e bara om man verkligen orkar ut å frysa eller om man ska sitta hemma under ett täcke å spela xbox.
-
jag packar ihop mina pinaler å sticker till klagshamn en sväng. kan bli ordentlig rocknroll! blåser 8.8 vid brofästet. där e iaf djupt nog för att testa nya brädan.
-
ser bra ut hinner dock inte vara där till 17 kanske 17. 30 vad säger du Tom ska du ut?
-
blåste fint i klagshamn men av nån anledning (kyla och fuktighet) kändes de helt fel så jag bangade.
Logga in för att svara.