Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kite Resebyrå
-
Kite Resebyrå
Publicerad av anonym-anvandare på 6 oktober, 2004 vid 14:10Hej allihopa,
Jag undrar om det finns något behov för en kite surf resebyrå i Sverige. Jag äger en resebyrå och har funderat på att ta in en kille eller tjej som bara jobbar med kitesurfare och windsurfare.
Hör av er om ni är intresserade och även om det finns något behov av det.
Adressen är info@eastjet.se
niklas82 svarade 20 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Det finns ABSOLUT ett behov att något sådant. Någon som kan hjälpa till att boka utrustning på planet osv – det blir ALLTID fel!!! Ordna med hyrbilar på plats, med takräcke…
Chartra ett plan till Venezuela vetja!!
/adde
-
mycket intressant, det kan ju vara mycket meckigt att boka en kiteresa då det är mycket som måste klaffa,
-
är vi så många som är ute å reser så de behöver tillsättas en plats på en resebyrå?
själv e jag iaf för snål/fattig iaf för att hyra in en snubbe som fixar allt åt mig då jag ska resa… -
Håller helt med. Säkert bra med en resebyrå för surfare men byrån ska nog vara förberedd på att vi alla är fattiga sneakare som dricker oss berusade på flyget (på medhavd sprit) och tar med handdukarna från hotellet till kitestranden.
/Freddan
-
är på samma spår som dom andra….
tror att alla som åker iväg på surfresa jobbar röven av sig för att få det så billigt som möjligt..
att boka med utrustningen kommer alldrig att bli lika billigt som att ljuga om att det är golfklubbor eller snowboard till egypten man ska ha med sig..tror att flygbolagen kommer att ta safttigt betalt ändå…
undersök hur marknaden ser ut.. kolla lite hur det är med utrustning för det är oftast dyrare att ta en resa med ett litet bolag än med ett större och priset blir nog desamma om du ska ha utrustning med dig..
men jag är inte så insatt i resebolags branschen i heller för den delan..
Logga in för att svara.