Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite som handbagage??

• Kite som handbagage??

Publicerad av elfuego på 5 juli, 2009 vid 16:32

Är det någon som har packat ner kiten som handbagage, utrymmet räcker för att knöla
    ner en 11a men går den igenom säkerhetskontrollen.

Är ju iof bara en väldigt stor tygbit men man vet ju aldrig vad dom får för sig. Någon som prövat och kan berätta om det funkade?

silver_surfer svarade 15 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • sourra

Medlem
    5 juli, 2009 vid 16:35

Läste nåt om det på Kiteforum där det var folk som hade fått stopp pga. nån regel om att man inte får ta med ”fallskärmar” ombord på plan. Regeln ska ha tillkommit på 70-talet då en snubbe kapade ett plan, fick lösensumman och sen hoppade ur planet i farten. Han återfanns aldrig men antas vara olevande. Jag tror bara regeln gäller i US.

• skanepaul

Medlem
    5 juli, 2009 vid 16:47

Har haft med kite som handbagage 3ggr, inga problem alls!

• johanw

Medlem
    5 juli, 2009 vid 19:30

jag har oxå haft de som handbgage

• nordstedt

Medlem
    6 juli, 2009 vid 12:59

Samma här

• debkausf

Medlem
    6 juli, 2009 vid 18:06

De e lugt, jag åkte med min inflated.

• silver_surfer

Medlem
    6 juli, 2009 vid 21:06

Det är ju standard att ha nian, dräkt och sele som handbagage. Allt riskerar ju att komma bort och det käraste man har ska man bära med sig. 😉 Vågbräda går ofta att hyra om bolaget schabblar!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite som handbagage??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.