Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitebräda borttappad vid Bjerreds Kallbadhus

• Kitebräda borttappad vid Bjerreds Kallbadhus

Publicerad av calle666 på 6 november, 2013 vid 08:43

Efterlyser en kitesurfbräda Cabrinha Caliber m svarta syncro bindningar som förlorades några hundra meter söder om Bjärreds kallbadhus lunchtid tisdagen 5 nov (500 m ut). Hjälpte en surfkollega i nöd ute på djupt vatten, men när situationen var ok återfann jag aldrig min bräda som jag var tvungen att ta av. Borde flutit iland mellan brygga o max 1 km söderöver men ännu inte hittad. Tacksam för tips!

calle666 svarade 12 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • calle666

Medlem
    6 november, 2013 vid 14:50

Bisarrt. Knatat från BOJK i Bjärred tills nakenbadet i Lomma utan att hitta den. Antar att någon vänlig själ lagt vantarna på den, eller så har strömmen fört den till någon helig plats…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA