Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitefilm från Uruguay

  • pepa

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 09:09

    Fan va fint! Bästa kitefilmen på Steffo på länge, magdansen är guld! Bootsen ser ut att funka, inte för mjuka än?

  • dak

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 09:56
    Pepä;597767 wrote:
    Fan va fint! Bästa kitefilmen på Steffo på länge, magdansen är guld! Bootsen ser ut att funka, inte för mjuka än?

    Tack de är ju inte så mycket kitefilmer på stffo längre 😉 Bootsen funkar fint, det kan vara dax att köpa nya till våren som är lite hårdare men de har varit jäkligt bra att köra in sig på. Jag körde faktiskt med stroppar de första dagarna men sedan testade jag bootsen och fastna för dem. De var en spärr i huvudet som skulle bort tror jag 🙂

  • brushanen

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 10:09

    Underbar rulle, gott köttat
    Sydamerika är grymt!
    Är sjukt sugen på att åka med nästa gång.

  • larssa

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 10:45

    Käkade ni upp Lassie?

  • stebe

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 11:08

    Faan vad fin, jag saknar Uruguay när jag ser det. Laguna Garzon så jävla fint. Jag gillar att du spolade tillbaka tricket och gjorde om det. Helstekt får mmm, men jag skulle gärna käkat upp Lassie bara för att bli av med den där jävla byrackan.

    Smugglade du hem några Mega Nuclear? och förresten hur går det med mitt körkort?

    Viva el Uruguay!!!

  • hildingdude

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 13:30

    riktigt fet! 😀 fan va ball de kommer bli i sommar! 😀

  • cortex

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 13:52

    Ser ju gött ut! Jag var i Porto Alegre för ett par veckor sedan, det var ju rätt nära gränsen. Nu stack jag iofs till Ibiraquera och kitade/surfade när jag var klart i Porto Alegre, men det är ju kul att veta att det finns en hel del fina ställen söderut också.

    /Kaj

  • acemattias

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 13:53

    Sweet rulle!
    Tror jag gillar Uruguay.

  • sourra

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 18:49

    Är rullen borttagen?

  • mjersen

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 19:15

    jag vill med se.. upp med den igen

  • rydstrom

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 20:52

    den vart fin den, så upp med den igen så man kan kolla omåomåomåomåomigen

  • kygen

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 21:29

    Taskigt att först hypa, sen bara ta bort filmen sådär..

  • curry

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 22:53

    [ame=”http://vimeo.com/9296267″]Viva Uruguay on Vimeo[/ame]

  • svinet

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 23:08
    dak;597763 wrote:
    Här kommer en liten filmsnutt från Uruguay, jag var där för att hälsa på min familj samt kita lite (10 dec-15 jan). Stefan och Anna följde med och stannade hemma hos min familj under 3 veckors tid innan de begav sig vidare till Australien (Perth). filmen ligger på kiteclub nedan. Enjoy

    http://www.kiteclub.se/

    Fett Danne! Nice film med go känsla och ködt.
    Ni verkar ha haft det helt underbart.

  • dak

    Medlem
    9 februari, 2010 vid 08:38

    Sorry guys, det blev visst ett länkfel. Såg att curry sökt upp den på Vimeo nice

    Tack för all creds gubbs.

    Det fanns många andra laguner som jag ej kita i men nästa gång blir det helt klart mer roadtrips. Laguna Garzon som jag kitade mest i låg ca 3.5 mil från vårt hus i San Carlos så det blev ganska bekvämt att åka dit, speciellt när jag var själv.
    Måste säga att är man nybörjare eller vill ha riktigt gott om plats är Uruguay att föredra, det fanns inte så många kitare där ännu, och spotsen var nästan öde konstigt nog!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitefilm från Uruguay

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.