Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteförbud på Habo Ljung Camping

• jonaish

Medlem
    16 maj, 2006 vid 11:37
    KYRRA wrote:
    zoolander wrote:
    Denrica wrote:
    Otroligt att det finns folk som uppför sig så dåligt att han stänger av stranden. De som bär sig åt så borde skämmas. Men de kanske inte gör det eftersom det ändå händer…

//DJ
    JA, som jag har sagt och alltid kommer att säga, det är nybörjarnas fel!!!! det va ju aldrig problem i början av 2000talet, va det???
    huh huh huh

HUr kan du skriva så? Har inte du varit nybörjare? folk som är intreserade av sporten skall väl få prova utan att bli spottade på? generalisera inte så! Vi va där i söndags och är nybörjare och vi lämnade knappt ett fotspår.

Va FAN…ååååå….Varför tar du åt dig va zoole säger ???

nä men asså har ni ingen papperskorg i hebo lr ??

🙂

• mrmille

Medlem
    16 maj, 2006 vid 11:51

Jag tror att många som hänger på stranden så där och nyligen börjat med kite inte är vana ”utemänniskor” alls.
    Inte alla, men många.

• victoria

Medlem
    16 maj, 2006 vid 15:11
    Luuddee wrote:
    jag tycker det är ganska fantastiskt.. i lörda va vi där ett stort gäng med massa vidriga män som drack alldeles för mycket och grillade massor med vidrig mat o skit och drakcor en hundans massa öl.. när vi gick därifrån städades allting upp i soppåsar och ingen körde bilen för fort ut från parkering trots en massa människor och en massa öl.. kontigt att det kan bli så jävla nerskräpat från en kitedag utan fulla människor utan så myucket grillande. och i dagsljus..

Eeeexaktamundo. Wtf, varför kan folk inte hålla ordning efter sej. Ska det va så svårt…
    Jag har varken kitat där i år (waah!) eller kört bil ner dit (körkort har ännu inte blivit av) Men hallå skärpning på folket.

• pjoter

Medlem
    16 maj, 2006 vid 16:01

tror på milles teori.

mkt surffolk både erfarna å nybörjare som inte är friluftsmänniskor för 5 öre.
    än en gång så är det ingen som bryr sig om att det skitas ner nåt grymt utan det handlar bara om att man kan bli av med en surfspot.

Även om Micke skulle tycka de va helt ok att vi skitade ner så vill jag inte komma till en soptipp. e ju en av grejerna som e så goa med surf, man gör det på naturens villkor…

//hippiepjott

• matthias

Medlem
    16 maj, 2006 vid 16:37

mrmille å pjoter, har ni blivit rövbröder? jag ska skräpa ner jättemycke när jag kommer dit, DÖD ÅT HABO!

• pjoter

Medlem
    16 maj, 2006 vid 17:13

jupp precis vad vi har blivit serru.

rätt skönt faktiskt.

fast du vet väl hur de e? e väl ingen straight kille som går omkring i boa?

• skotten

Medlem
    16 maj, 2006 vid 18:39

I blame the city people lol…..

Damn nice of the camping guy to say something rather than just go off the handle. How about some of the veterans set up a Forening so that rules are followed and idiots are shamed in public.

• mrmille

Medlem
    16 maj, 2006 vid 19:31
    Matthias wrote:
    mrmille å pjoter, har ni blivit rövbröder? jag ska skräpa ner jättemycke när jag kommer dit, DÖD ÅT HABO!

Ja ja jaaaaa, hurra hurra hurra
    Mer Hardcore spots a la östergötland!
    Skit i nybörjarspotsen

Var det det du försökte säga?

• skotten

Medlem
    16 maj, 2006 vid 19:57

hahahahaha, you can never escape the nOObs!! Nice that you have hope though.. makes it funnier!

• lina

Medlem
    16 maj, 2006 vid 20:18

fan, både steffo o min klass har blivit knäppa…….
    ALLA skyller ifrån sig o skäller på alla,

o jag har iaf rätt o skälla
    för jag har chefens intygan på att jag var i
    malmö o jobbade…=0) hehe

det jag vill säga är att det är dags för lite kärlek, alla kitare emellan, gammal som ung, fjollfolk som riktiga kitare.
    lämnar du platsen som siste man/kvinna, släng ett getöga på marken, förhoppningsvis krävs inte 2 timmars städning som i söndags (nu när alla skärper sig)
    men det kanske ligger nåt kvar som man kan ta med sig till soptunnan????
    /kärlek är vackert

• lina

Medlem
    16 maj, 2006 vid 20:24

en sak till…varför går klockan på steffo i gmt? klockan är 22.18 men på steffo är klockan 20.18…
    hmmm
    well well

• mrmille

Medlem
    16 maj, 2006 vid 20:25
    lina wrote:
    en sak till…varför går klockan på steffo i gmt? klockan är 22.18 men på steffo är klockan 20.18…
    hmmm
    well well

det ställer du in själv
    Dina inlägg visas i rätt tid på min maskin

• fesen

Medlem
    16 maj, 2006 vid 20:25

Va sist ifrån Laganoset i söndags…och jag måste säga att det såg hyfsat ut.

3 PET-flaskor och en liten plastpåse med ett äpple…det slängde vi…skitsamma vems det var.

Men den jäveln som släpat dit all jobbig sand…han vill jag hänga…har ju sand i hela lägenheten nu! 🙁

• lina

Medlem
    17 maj, 2006 vid 05:16

en som fattat, härligt!

• fesen

Medlem
    17 maj, 2006 vid 06:20

Det tråkiga är bara att det inte håller att lita på den som är sist.

Det kan ju vara en slarver….

Sida 2 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteförbud på Habo Ljung Camping

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.