Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteing i Stockholm… finns det???

• Kiteing i Stockholm… finns det???

Publicerad av omsas på 17 mars, 2008 vid 17:38

Måste av, skall jag sæga personliga skæl flytta till Stockholm i vår. Och undrar dærfør om min karriær som kiteare ær øver?

Nån som har några tips om vart man kan kitea i kungliga huvudstaden??? med omnejd.

dalen svarade 17 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • samhansson

Medlem
    17 mars, 2008 vid 17:41

Nej!

Fler frågor.

• nic

Medlem
    17 mars, 2008 vid 17:53
    Omsas;452417 wrote:
    Måste av, skall jag sæga personliga skæl flytta till Stockholm i vår. Och undrar dærfør om min karriær som kiteare ær øver?

Nån som har några tips om vart man kan kitea i kungliga huvudstaden??? med omnejd.

Det finns goda möjligheter att organisera sig, starta förbund, skriva regler, gå på möten om kitesurfing. Idrottsförbundet kommer hjälpa till med lokaler. Go for it!

nic

• milkman

Medlem
    17 mars, 2008 vid 18:16

@nic 452422 wrote:

Det finns goda möjligheter att organisera sig, starta förbund, skriva regler, gå på möten om kitesurfing. Idrottsförbundet kommer hjälpa till med lokaler. Go for it!

nic

HAHAA!!

Det går bra att bara surfa, och villja vara någon annan stans också!

• celestial

Medlem
    17 mars, 2008 vid 18:25

Jo, men man kan väll inte påstå att det är några bra spots och ingen vind.

Men det gåååår, om man vill liksom

• dalen

Medlem
    17 mars, 2008 vid 18:30

Va ska de va bra för?
    Så klart det finns!!! Det finns ju folk som gör allt möjligt konstigt utan bra förutsättningar och vissa lyckas riktigt bra, hur fan de nu gör det. Stockholm funkar men man får köra bil lite längre bara.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteing i Stockholm… finns det???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.